Když má automobilka vlastní platformu pro elektrické vozy, je to zásadní výhoda. Nejen, že může takové unifikované řešení využívat pro více vozů, ale může ho poskytnout ostatním výrobcům. Za patřičný poplatek samozřejmě.
TIP: Audi jde jinou cestou, než konkurence. Má hned čtyři elektromobilové platformy
Projekt platformy E-Flex od společnosti Karma Automotive je zatím stále ve vývoji, ale první fáze, tedy návrh a model prototypu, je již hotova. Výhodou má být především univerzalita, díky které bude na tomto základu možné postavit jak supersportovní vůz, tak třeba dodávku.
Karma’s new high-performance E-Flex configuration is a pure electric platform with racing-architecture. #KarmaAuto pic.twitter.com/CBMA2H5Cn7
— Karma Automotive (@KarmaAutomotive) April 23, 2020
Zatím tak trochu neuvěřitelně zní parametry, které mají mít sportovní vozy postavené na E-Flex platformě. Zrychlení z nuly na 96 km/h má být za 1,9 sekundy, dojezd až 644 kilometrů, a výkon by měl mít hodnotu až 1 100 koní, krouticí moment pak 14 000 Nm. Čemu rádi věříme, je plochá baterie, zabudovaná do podlahy pro co nejnižší těžiště.
zdroj: insideevs
Když má automobilka vlastní platformu pro elektrické vozy, je to zásadní výhoda. Nejen, že může takové unifikované řešení využívat pro více vozů, ale může ho poskytnout ostatním výrobcům. Za patřičný poplatek samozřejmě.
TIP: Audi jde jinou cestou, než konkurence. Má hned čtyři elektromobilové platformy
Projekt platformy E-Flex od společnosti Karma Automotive je zatím stále ve vývoji, ale první fáze, tedy návrh a model prototypu, je již hotova. Výhodou má být především univerzalita, díky které bude na tomto základu možné postavit jak supersportovní vůz, tak třeba dodávku.
Karma’s new high-performance E-Flex configuration is a pure electric platform with racing-architecture. #KarmaAuto pic.twitter.com/CBMA2H5Cn7
— Karma Automotive (@KarmaAutomotive) April 23, 2020
Zatím tak trochu neuvěřitelně zní parametry, které mají mít sportovní vozy postavené na E-Flex platformě. Zrychlení z nuly na 96 km/h má být za 1,9 sekundy, dojezd až 644 kilometrů, a výkon by měl mít hodnotu až 1 100 koní, krouticí moment pak 14 000 Nm. Čemu rádi věříme, je plochá baterie, zabudovaná do podlahy pro co nejnižší těžiště.
zdroj: insideevs