Hyundai Ioniq 6 prochází zásadním faceliftovým vylepšením, které kromě jiného přináší přepracované světlomety a nový design nárazníku. Změny přináší modernější vzhled, podobný modelu Hyundai Sonata. Kromě estetických úprav se současně očekává vylepšení výkonu, zejména co se týče baterie. Nový model by mohl být vybaven baterií o kapacitě 84 kWh, což by znamenalo výrazné zvýšení dojezdu v porovnání s aktuálním modelem s 77,4kWh baterií.
Nová kapacita baterie slibuje další posun v dojezdu, který by mohl dosáhnout až 700 km na jedno nabití. To je podstatně víc než u současného modelu, který s 77,4kWh baterií a vynikající aerodynamikou zvládá vzdálenosti přes 600 km. Díky tomuto kroku bude Ioniq 6 patřit mezi nejlepší elektromobily ve své třídě z hlediska dojezdu.
Nejzajímavější novinkou je připravovaná výkonná varianta Ioniq 6 N. Po úspěchu modelu Ioniq 5 N, který nabízí výkon až 601 koní a zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy, se očekává, že také Ioniq 6 N nabídne podobně impozantní výkon. Špionážní záběry ukazují sportovní design s koly řady N a potvrzují, že testování probíhá na plné obrátky.
Čtěte také: Elektromobily ujedou 1 000 km. Hyundai nasadí kontroverzní technologii
Hyundai plánuje zahájit výrobu prototypu Ioniq 6 N již v září, přičemž vývoj sériového modelu by měl být dokončen do února 2025. Výroba začíná v květnu a evropská verze by měla být uvedena na trh v srpnu příštího roku. Roční produkce je plánována na 66 000 kusů, včetně 6 000 kusů výkonné varianty N, která se začne vyrábět od září.
Součástí nového model Ioniq 6 N budou pokročilé funkce Race Mode, Launch Control, N Grin Boost a Drift Optimizer. Tyto technologie mají přetvořit Ioniq 6 z pohodlného silničního elektromobilu na seriózní závodní nástroj.
Hyundai Ioniq 6 prochází zásadním faceliftovým vylepšením, které kromě jiného přináší přepracované světlomety a nový design nárazníku. Změny přináší modernější vzhled, podobný modelu Hyundai Sonata. Kromě estetických úprav se současně očekává vylepšení výkonu, zejména co se týče baterie. Nový model by mohl být vybaven baterií o kapacitě 84 kWh, což by znamenalo výrazné zvýšení dojezdu v porovnání s aktuálním modelem s 77,4kWh baterií.
Nová kapacita baterie slibuje další posun v dojezdu, který by mohl dosáhnout až 700 km na jedno nabití. To je podstatně víc než u současného modelu, který s 77,4kWh baterií a vynikající aerodynamikou zvládá vzdálenosti přes 600 km. Díky tomuto kroku bude Ioniq 6 patřit mezi nejlepší elektromobily ve své třídě z hlediska dojezdu.
Nejzajímavější novinkou je připravovaná výkonná varianta Ioniq 6 N. Po úspěchu modelu Ioniq 5 N, který nabízí výkon až 601 koní a zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy, se očekává, že také Ioniq 6 N nabídne podobně impozantní výkon. Špionážní záběry ukazují sportovní design s koly řady N a potvrzují, že testování probíhá na plné obrátky.
Čtěte také: Elektromobily ujedou 1 000 km. Hyundai nasadí kontroverzní technologii
Hyundai plánuje zahájit výrobu prototypu Ioniq 6 N již v září, přičemž vývoj sériového modelu by měl být dokončen do února 2025. Výroba začíná v květnu a evropská verze by měla být uvedena na trh v srpnu příštího roku. Roční produkce je plánována na 66 000 kusů, včetně 6 000 kusů výkonné varianty N, která se začne vyrábět od září.
Součástí nového model Ioniq 6 N budou pokročilé funkce Race Mode, Launch Control, N Grin Boost a Drift Optimizer. Tyto technologie mají přetvořit Ioniq 6 z pohodlného silničního elektromobilu na seriózní závodní nástroj.