Hybridní vůz Toyota Auris HSD – test v redakci

Naše redakce má k dispozici zapůjčený hybridní vůz Toyoyta Auris HSD. Pokusíme se jí otestovat z pohledu uživatele a porovnat zjištěné skutečnosti s katalogovými údaji. Postupně Vás zde budeme seznamovat s výsledky testu.

Poděkování patří autorizovanému prodejci a servisu Toyota Dolák  České Budějovice.

Nejprve údaje ze stránek výrobce i dealera.

Nový Auris Více prostoru pro život

Výjimečný design v sobě zahrnuje mnohem více než návrh krásných tvarů a prostor. Spočívá především ve vytvoření atmosféry, v níž do sebe vše zapadá. Nový dynamický exteriér Toyoty Auris nachází svůj protipól v prostorném a přívětivém interiéru, který činí i z těch nejkratších cest příjemné zážitky. Vyberte si ze 3 nebo 5-dveřového modelu a z řady motorů s technologií Toyota Optimal Drive, které jsou ještě více ekologické a výkonné než dříve. Vaše první cesta… začíná zde.

Co byste řekli na spotřebu 0 l/100 km v městském provozu:
•    nulová spotřeba při režimu EV do 50 km/h
•    naprosto tichá jízda na EV (elektrický režim)
•    nulové emise v režimu EV
•    unikátní pohledy kolemjdoucích
•    neplatí zažité ohledně vysoké spotřeby v městském režimu

Co byste řekli na kombinovanou spotřebu 3,8 l/100 km:
•    hybridní Auris recykluje svoji energii
•    využívání spalovacího motoru společně s elektromotorem
•    nízký koeficient odporu vzduchu
•    při pomalém rozjezdu je zážehový motor v klidu

Co byste řekli na celkový výkon 136 koní:
•    celkový výkon spalovacího zážehového motoru společně s elektromotorem
•    plynulé zrychlení za 11,4 s.
•    vysoký točivý moment dostupný od 0 otáček za min. díky charakteristice elektomotoru
•    převodovka e-CVT (plynulá – bezpřevodová)

Vozy Toyota s hybridním pohonem recyklují energii a získávají ji zpět. Podle nás je tento způsob jízdy jednoduše lepší!

Nový Auris HSD je spolu s modelem Prius pro Toyotu i automobilový průmysl stěžejním vozem budoucnosti. Segment hybridních vozů celosvětově i v našich zemích rychle roste a v blízké době se stane klíčovým pro všechny velké hráče na trhu. Automobilka Toyota má však se systémem Hybrid Synergy Drive více než 13 let náskok oproti konkurenci. Tento vyspělý a spolehlivý hybridní systém už dnes využívají více než 2 000 000 řidičů po celém světě.

V současné chvíli se jedná o první instalaci systému Hybrid Synergy Drive do standardního hatchbacku nižší střední třídy. Zatímco Toyota Prius se od ostatních vozů odlišuje nejen pohonem, ale i designem vozu, Auris s pohonem Hybrid Synergy Drive míří na zákazníky, kteří jsou také ekologicky uvědomělí, plně důvěřují hybridní technologii, ale požadují obvyklý hatchback nižší střední třídy.

zdroj:  www.Toyotadolak.cz

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Hybridní vůz Toyota Auris HSD – test v redakci

Naše redakce má k dispozici zapůjčený hybridní vůz Toyoyta Auris HSD. Pokusíme se jí otestovat z pohledu uživatele a porovnat zjištěné skutečnosti s katalogovými údaji. Postupně Vás zde budeme seznamovat s výsledky testu.

Poděkování patří autorizovanému prodejci a servisu Toyota Dolák  České Budějovice.

Nejprve údaje ze stránek výrobce i dealera.

Nový Auris Více prostoru pro život

Výjimečný design v sobě zahrnuje mnohem více než návrh krásných tvarů a prostor. Spočívá především ve vytvoření atmosféry, v níž do sebe vše zapadá. Nový dynamický exteriér Toyoty Auris nachází svůj protipól v prostorném a přívětivém interiéru, který činí i z těch nejkratších cest příjemné zážitky. Vyberte si ze 3 nebo 5-dveřového modelu a z řady motorů s technologií Toyota Optimal Drive, které jsou ještě více ekologické a výkonné než dříve. Vaše první cesta… začíná zde.

Co byste řekli na spotřebu 0 l/100 km v městském provozu:
•    nulová spotřeba při režimu EV do 50 km/h
•    naprosto tichá jízda na EV (elektrický režim)
•    nulové emise v režimu EV
•    unikátní pohledy kolemjdoucích
•    neplatí zažité ohledně vysoké spotřeby v městském režimu

Co byste řekli na kombinovanou spotřebu 3,8 l/100 km:
•    hybridní Auris recykluje svoji energii
•    využívání spalovacího motoru společně s elektromotorem
•    nízký koeficient odporu vzduchu
•    při pomalém rozjezdu je zážehový motor v klidu

Co byste řekli na celkový výkon 136 koní:
•    celkový výkon spalovacího zážehového motoru společně s elektromotorem
•    plynulé zrychlení za 11,4 s.
•    vysoký točivý moment dostupný od 0 otáček za min. díky charakteristice elektomotoru
•    převodovka e-CVT (plynulá – bezpřevodová)

Vozy Toyota s hybridním pohonem recyklují energii a získávají ji zpět. Podle nás je tento způsob jízdy jednoduše lepší!

Nový Auris HSD je spolu s modelem Prius pro Toyotu i automobilový průmysl stěžejním vozem budoucnosti. Segment hybridních vozů celosvětově i v našich zemích rychle roste a v blízké době se stane klíčovým pro všechny velké hráče na trhu. Automobilka Toyota má však se systémem Hybrid Synergy Drive více než 13 let náskok oproti konkurenci. Tento vyspělý a spolehlivý hybridní systém už dnes využívají více než 2 000 000 řidičů po celém světě.

V současné chvíli se jedná o první instalaci systému Hybrid Synergy Drive do standardního hatchbacku nižší střední třídy. Zatímco Toyota Prius se od ostatních vozů odlišuje nejen pohonem, ale i designem vozu, Auris s pohonem Hybrid Synergy Drive míří na zákazníky, kteří jsou také ekologicky uvědomělí, plně důvěřují hybridní technologii, ale požadují obvyklý hatchback nižší střední třídy.

zdroj:  www.Toyotadolak.cz

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."