Nejostřejší varianta Škoda Elroq RS se nám poodhaluje, představení již 4. dubna

Škoda Elroq RS se odhaluje v novém sportovním designu. Premiéra proběhne 3. dubna, první živé představení se chystá na milánském Design Weeku.
Elroq RS se poodhaluje
Češi milují praktická auta, ale také si libují ve zvýšeném výkonu. Jelikož je s touto skutečností srozuměna i naše národní automobilka, není prakticky jediného modelu, který by se nevyráběl v dravější variantě s písmeny RS. Radost budou mít nyní všichni, kteří netrpělivě čekali na agilnější verzi nejnovějšího elektrického přírůstku do rodiny.
I malý Elroq se proto poodhaluje v lehce upraveném kabátku. Zatím nám inženýři poskytli ochutnávku prostřednictvím krátkého videa. Tak jak je zvykem, odliší se Elroq RS na první pohled sportovnější maskou, spodním sáním vzduchu a mnoha prvky se zobrazením sportovního znaku.
Nejvýkonnější varianta řady Elroq dostane i vlastní ikonickou barvu laku v odstínu zelená Mamba. Uvnitř interiéru se můžeme těšit na standardní sportovní sedačky s bočním vedením a pevnou hlavovou opěrkou. Příslušnost ke stupni výbavu bude taktéž podtržena příslušným odznakem.
Kdy novinka od Škoda Auto dorazí?
V celé své kráse se sportovní Elroq RS představí v digitální premiéře na oficiálním kanálu automobilky na platformě YouTube. Stane se tak 3. dubna v 10 hodin dopoledne středoevropského času. Poprvé naživo mohou vůz spatřit návštěvníci milánského Design Weeku o týden později a to ve dnech 8. – 13. dubna.
Škoda zde bude vystupovat jako ústřední interaktivní prvek. Návštěvníkům přiblíží význam současného designového jazyka Modern Solid. Při příležitosti 130 výročí od založení automobilky zde bude představena i kampaň Be More Elroq. Její součástí je i speciální řada tenisek Botas, která vzniká ve spolupráci obou firem.
Elektrický model Elroq si můžete na webu Škoda Auto nakonfigurovat od částky 799 000 korun. Za tuto cenu získáte základní velikost baterie o kapacitě 52 kWh s dojezdem kolem 370 kilometrů. U verze RS se pak počítá s částkou překračující jeden milion korun a vyšší kapacitou baterie 77 kWh.
Autor článku

Zajímám se o moderní technologie nejen v oblasti automotive. Jak je něco digitální a ideálně s Androidem, většinou to má i moji pozornost. Když ve volném čase neřídím, tak většinou něco kutím na rodinném vozovém parku nebo jezdím na kole.
Zajímám se o moderní technologie nejen v oblasti automotive. Jak je něco digitální a ideálně s Androidem, většinou to má i moji pozornost. Když ve volném čase neřídím, tak většinou něco kutím na rodinném vozovém parku nebo jezdím na kole.