Spousta větších i menších firem v automobilové branži má silná slova a tvrdí, jak budou mít nejlepší elektromobil na světě nebo že se svým autem zesměšní Teslu. Jenže jak se pak ukazuje, není to tak jednoduché.
TIP: Fisker představil elektrické SUV s cenovkou do 40 000 dolarů
Někteří boj nakonec vzdají a jiní se snaží dělat vše pro to, aby uspěli. Příkladem je třeba Henrik Fisker, který má za sebou neúspěšný pokus o výrobu elektromobilu z roku 2013, ale stále se nevzdává.
Jeho startup se pokouší přinést na trh plně elektrické SUV, Fisker Ocean. Jenže první model značky opět dostává odklad, z posledně plánovaného příchodu v roce 2021 je nyní rok 2022.
Že se Fisker nevzdává, vypadá i podle nejnovějšího vývoje událostí. Firma získala nového investora, který poskytne investici ve výši 50 milionů dolarů. Jde o Moore Strategic Ventures, soukromou investiční společnost miliardáře Louise M. Bacona. Tak uvidíme, jak se bude situace nadále vyvíjet.
zdroj: Electrek
Spousta větších i menších firem v automobilové branži má silná slova a tvrdí, jak budou mít nejlepší elektromobil na světě nebo že se svým autem zesměšní Teslu. Jenže jak se pak ukazuje, není to tak jednoduché.
TIP: Fisker představil elektrické SUV s cenovkou do 40 000 dolarů
Někteří boj nakonec vzdají a jiní se snaží dělat vše pro to, aby uspěli. Příkladem je třeba Henrik Fisker, který má za sebou neúspěšný pokus o výrobu elektromobilu z roku 2013, ale stále se nevzdává.
Jeho startup se pokouší přinést na trh plně elektrické SUV, Fisker Ocean. Jenže první model značky opět dostává odklad, z posledně plánovaného příchodu v roce 2021 je nyní rok 2022.
Že se Fisker nevzdává, vypadá i podle nejnovějšího vývoje událostí. Firma získala nového investora, který poskytne investici ve výši 50 milionů dolarů. Jde o Moore Strategic Ventures, soukromou investiční společnost miliardáře Louise M. Bacona. Tak uvidíme, jak se bude situace nadále vyvíjet.
zdroj: Electrek