Vyrovnat se Tesle chtějí snad všichni výrobci elektromobilů. Většina jí zatím jde po krku především odvážnými plány a mezi takové patří i Fisker.
Ten zatím nedodává zákazníkům žádný čistě elektrický model, ale představit jich stihl už více než dost. Nejnověji je to SUV, které by se mělo s cenovkou za základní verzi vejít do 40 000 dolarů, což je zhruba 900 tisíc korun.
https://twitter.com/henrikfisker/status/1107625124608376832
Baterie bude mít více, jak 80 kWh, což umožní dojezd kolem 480 kilometrů. Samozřejmě, základní verze asi nebude mít pohon všech čtyř kol. Fisker však uvádí, že uvnitř budou moderní materiály a před řidičem head-up displej. Výroba by měla probíhat v USA.
Celé to trošku kalí jen fakt, že potrvá ještě přes dva roky, než se toto zatím nepojmenované SUV dostane k zákazníkům. A vnucuje se otázka, jestli už v té době nebude na konkurenci ztrácet minimálně co se týče ceny.
Zdroj: insideevs
Vyrovnat se Tesle chtějí snad všichni výrobci elektromobilů. Většina jí zatím jde po krku především odvážnými plány a mezi takové patří i Fisker.
Ten zatím nedodává zákazníkům žádný čistě elektrický model, ale představit jich stihl už více než dost. Nejnověji je to SUV, které by se mělo s cenovkou za základní verzi vejít do 40 000 dolarů, což je zhruba 900 tisíc korun.
https://twitter.com/henrikfisker/status/1107625124608376832
Baterie bude mít více, jak 80 kWh, což umožní dojezd kolem 480 kilometrů. Samozřejmě, základní verze asi nebude mít pohon všech čtyř kol. Fisker však uvádí, že uvnitř budou moderní materiály a před řidičem head-up displej. Výroba by měla probíhat v USA.
Celé to trošku kalí jen fakt, že potrvá ještě přes dva roky, než se toto zatím nepojmenované SUV dostane k zákazníkům. A vnucuje se otázka, jestli už v té době nebude na konkurenci ztrácet minimálně co se týče ceny.
Zdroj: insideevs