Consumer Reports, zdá se, dává Fiskeru poslední hřebíček do rakve

  • Fisker má obrovské finanční potíže a zastavil výrobu
  • Model Ocean nemá od zákazníků vůbec dobré hodnocení
  • Vůz označují za nedokončený a nekvalitní
Fisker Ocean

Fisker Ocean

Automobilka Fisker se snaží zvrátit svůj osud. Její vyhlídky nejsou poslední dobou příliš optimistické a jak se zdá, tak ani první produkční model Ocean nemá velké ambice svému tvůrci pomoci. Renomovaná společnost Customer Reports si vůz sehnala a podrobila jej velmi podrobnému testu. Výsledky jsou více než překvapivé.

Specifikace jsou skvělé, ale vůz tak nějak nefunguje

SUV Fisker Ocean se prezentuje podle nejnovějších trendů, nechybí funkce jako V2X, otočný centrální displej, automatické parkování a nechybí ani tolik žádané otevíratelné sklo víka kufru. Designem vůz připomíná hned několik zažitých výrobců, ale celkově působí svěžím dojmem. Potíž je v tom, že tohle balení není zcela dokončené. Aspoň takové ohlasy se čím dál více ozývají z řad nových majitelů. Stejný názor zastává i „spolek“ Customer Reports.

Bohužel se zdá, že zakladatel firmy, Henrik Fisker, nemá ideální podnikatelské vlohy. Poté, co před deseti lety zbankrotovala jeho první automobilka, se jí pokusil oživit a vznikl současný Fisker. Ten má nyní znovu na mále a pokud se mu nepodaří model SUV vylepšit, čeká jej stejný osud jako kdysi plug-in hybridní model Karma. Situace je natolik alarmující, že firma byla nucena na šest týdnů přerušit výrobu.

Fisker Ocean

Jak se vám líbí tohle elektrické SUV? | foto: Fisker


Čtěte také: Fisker zažívá klinickou smrt. Ukončil výrobu a brzy asi vyhlásí i bankrot


Funkce samovolně mizí a pozitiva chybí

Od začátku uvedení modelu Ocean bylo ovšem zřejmé, že určité funkce nebudou dostupné ihned. Bohužel ani po roce od prvních dodávek se situace nezlepšila. I renomovaný youtuber Marques Brownlee o voze prohlásil, že nikdy neřídil horší vůz. Customer Reports se pod tento výrok podepisují též. Během jejich testu z vozu mizely nejnovější aktualizace, dodání vozu je příliš komplikované a chybí i takové základní funkce jako je adaptivní tempomat i přes to, že si jí zákaznicí zaplatili. I s nejnovější verzí softwaru je vůz příliš neohrabaný a reakce na plynový pedál je velmi necitlivá.

Doručení vozidla přijde zákazníky zhruba na 50 tisíc korun. Společnosti navíc vůz dorazil s poškozením karoserie. Doplňky interiéru, které byly s vozem objednané nedorazily s vozem ani později. Pozitiva vozu jsou bohužel v porovnání s negativy mizivá. Velkorysý prostor, chytré odkládací plochy a přítomnost fyzických tlačítek bohužel nedokáží chyby vyvážit. Bohužel ani slušný dojezd 560 kilometrů vozu nyní příliš nepomůže. S těmito ohlasy to vypadá, že pokud se nestane zázrak a Fisker Ocean záhadně nevylepší své renomé, postará se o nenávratný pád automobilky na dno.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Consumer Reports, zdá se, dává Fiskeru poslední hřebíček do rakve

  • Fisker má obrovské finanční potíže a zastavil výrobu
  • Model Ocean nemá od zákazníků vůbec dobré hodnocení
  • Vůz označují za nedokončený a nekvalitní
Fisker Ocean

Fisker Ocean

Automobilka Fisker se snaží zvrátit svůj osud. Její vyhlídky nejsou poslední dobou příliš optimistické a jak se zdá, tak ani první produkční model Ocean nemá velké ambice svému tvůrci pomoci. Renomovaná společnost Customer Reports si vůz sehnala a podrobila jej velmi podrobnému testu. Výsledky jsou více než překvapivé.

Specifikace jsou skvělé, ale vůz tak nějak nefunguje

SUV Fisker Ocean se prezentuje podle nejnovějších trendů, nechybí funkce jako V2X, otočný centrální displej, automatické parkování a nechybí ani tolik žádané otevíratelné sklo víka kufru. Designem vůz připomíná hned několik zažitých výrobců, ale celkově působí svěžím dojmem. Potíž je v tom, že tohle balení není zcela dokončené. Aspoň takové ohlasy se čím dál více ozývají z řad nových majitelů. Stejný názor zastává i „spolek“ Customer Reports.

Bohužel se zdá, že zakladatel firmy, Henrik Fisker, nemá ideální podnikatelské vlohy. Poté, co před deseti lety zbankrotovala jeho první automobilka, se jí pokusil oživit a vznikl současný Fisker. Ten má nyní znovu na mále a pokud se mu nepodaří model SUV vylepšit, čeká jej stejný osud jako kdysi plug-in hybridní model Karma. Situace je natolik alarmující, že firma byla nucena na šest týdnů přerušit výrobu.

Fisker Ocean

Jak se vám líbí tohle elektrické SUV? | foto: Fisker


Čtěte také: Fisker zažívá klinickou smrt. Ukončil výrobu a brzy asi vyhlásí i bankrot


Funkce samovolně mizí a pozitiva chybí

Od začátku uvedení modelu Ocean bylo ovšem zřejmé, že určité funkce nebudou dostupné ihned. Bohužel ani po roce od prvních dodávek se situace nezlepšila. I renomovaný youtuber Marques Brownlee o voze prohlásil, že nikdy neřídil horší vůz. Customer Reports se pod tento výrok podepisují též. Během jejich testu z vozu mizely nejnovější aktualizace, dodání vozu je příliš komplikované a chybí i takové základní funkce jako je adaptivní tempomat i přes to, že si jí zákaznicí zaplatili. I s nejnovější verzí softwaru je vůz příliš neohrabaný a reakce na plynový pedál je velmi necitlivá.

Doručení vozidla přijde zákazníky zhruba na 50 tisíc korun. Společnosti navíc vůz dorazil s poškozením karoserie. Doplňky interiéru, které byly s vozem objednané nedorazily s vozem ani později. Pozitiva vozu jsou bohužel v porovnání s negativy mizivá. Velkorysý prostor, chytré odkládací plochy a přítomnost fyzických tlačítek bohužel nedokáží chyby vyvážit. Bohužel ani slušný dojezd 560 kilometrů vozu nyní příliš nepomůže. S těmito ohlasy to vypadá, že pokud se nestane zázrak a Fisker Ocean záhadně nevylepší své renomé, postará se o nenávratný pád automobilky na dno.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."