Evropské Tesly budou používat nabíjecí konektor CCS

Automobilka Tesla se již před dvěma lety stala součástí skupiny propagující společný standard pro nabíjení CCS, který se stává na starém kontinentu čím dál tím rozšířenější. A nyní přichází první výsledek.

Tesla konečně po dlouhých měsících spekulací potvrdila, jak že to bude s nabíjecím konektorem u očekávaného elektromobilu Tesla Model 3 pro evropský trh. Místo svého vlastního konektoru použije v Evropě nejrozšířenější standard CCS Combo 2, který najdeme přímo na autě, jak ukazují oficiální rendery.

Pro dřívější elektromobily Tesla Model S a Model X bude k dispozici adaptér na CCS Combo 2. Tesla tedy dává jasně najevo, že souboj nabíjecích standardů na starém kontinentu vyhrál konektor CCS. Přitom majitelé Tesel, kteří chtějí aktuálně dobíjet jinde než na Superchargerech, musejí využívat konkurenční konektor CHAdeMO. Ten ovšem není s novým Modelem 3 zatím kompatibilní.

A to není vše. Tesla navíc začne dodatečně vybavovat evropské dobíjecí stanice Supercharger s duálními nabíjecími kabely, resp. tedy přidá další kabel pro nabíjení podporující konektor a standard CCS. Pro všechny budoucí majitele Modelu 3 je to jistě skvělá zpráva, protože s narůstajícím počtem dobíjecích stanic třetích stran budou mít jednoduchou možnost nabíjet se prakticky na téměř každé dobíjecí stanici i bez jakékoliv redukce.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Evropské Tesly budou používat nabíjecí konektor CCS

Automobilka Tesla se již před dvěma lety stala součástí skupiny propagující společný standard pro nabíjení CCS, který se stává na starém kontinentu čím dál tím rozšířenější. A nyní přichází první výsledek.

Tesla konečně po dlouhých měsících spekulací potvrdila, jak že to bude s nabíjecím konektorem u očekávaného elektromobilu Tesla Model 3 pro evropský trh. Místo svého vlastního konektoru použije v Evropě nejrozšířenější standard CCS Combo 2, který najdeme přímo na autě, jak ukazují oficiální rendery.

Pro dřívější elektromobily Tesla Model S a Model X bude k dispozici adaptér na CCS Combo 2. Tesla tedy dává jasně najevo, že souboj nabíjecích standardů na starém kontinentu vyhrál konektor CCS. Přitom majitelé Tesel, kteří chtějí aktuálně dobíjet jinde než na Superchargerech, musejí využívat konkurenční konektor CHAdeMO. Ten ovšem není s novým Modelem 3 zatím kompatibilní.

A to není vše. Tesla navíc začne dodatečně vybavovat evropské dobíjecí stanice Supercharger s duálními nabíjecími kabely, resp. tedy přidá další kabel pro nabíjení podporující konektor a standard CCS. Pro všechny budoucí majitele Modelu 3 je to jistě skvělá zpráva, protože s narůstajícím počtem dobíjecích stanic třetích stran budou mít jednoduchou možnost nabíjet se prakticky na téměř každé dobíjecí stanici i bez jakékoliv redukce.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."