Ducati představuje závodní elektrokolo s cenou, ze které se vám protočí panenky

  • Ducati vyvíjí zajímavá elektrokola pro velice náročné klienty
  • Po výkonném MTB představuje lehký závodní silniční model Futa
  • Elektrokolo bude nabízeno taktéž v limitované edici
Silniční elektrokolo Ducati Futa

Lehké silniční elektrokolo Ducati Futa

Výrobce Ducati je ikonicky známý pro své elegantní super rychlé motocykly s italským rodokmenem. Mnoho lidí si takovou značku nejspíš nedovede spojit s elektrickým pohonem. Dnes Ducati nový stroj s elektrickým pohonem skutečně představilo, o motocykl se ale nejedná. Ducati Futa je závodní elektrokolo. A jelikož se jedná o druhé elektrokolo italského výrobce, tak nás Ducati bude zřejmě takovými produkty zásobovat častěji.

Ducati vytváří elektrokola pro náročné klienty

Je tomu něco přes rok, kdy Ducati představilo našlapané horské elektrokolo. Nové Ducati Futa je ale čistokrevné silniční kolo. Je zaměřené na závodníky, vysokou rychlost a efektivní jízdu. Milovníci silničních kol ale budou muset počítat, že logo Ducati sebou nese i vysokou cenovku. Ta se pohybuje na hodnotě 7 690 eur, což je hodnota atakující 200 tisíc korun.

Kolo disponuje motorem o výkonu 250 W a celkově váží 12,4 kilogramu. To jsou vcelku běžné hodnoty pro lehká elektrická silniční kola. Nabízí se i extender pro delší dojezd o kapacitě 250 Wh. Tuto možnost začíná nabízet čím dál více výrobců a velmi dobře pomáhá jezdcům v delší jízdě, pokud jim dojde energie z primární baterie. Efektivita motoru je naprosto skvělá, spotřeba se uvádí na pouhé 3 Wh/km. Ducati Futa tak bez potíží zvládne v ekonomickém režimu 80kilometrovou vyjížďku. S druhou baterií se dojezd zdvojnásobí.

pohon Ducati Futa

O pohon kola se stará sada K Force 2×12 s elektromagnetickou přehazovačkou


Čtěte také: Elektrokolo, které utáhne i přívěs?! Z tohoto monstra budete mít husí kůži


Exkluzivní komponenty, které ke značce Ducati neodmyslitelně patří

Motor je umístěn uprostřed a jedná se o FSA System HM 1.0. Jde se o velmi malý a lehký motor. U silničního kola se ani nepočítá s tím, že byste se na pomoc motoru tolik spoléhali, v základním režimu vám dodá pocit větru v zádech, což je většinou přesně to, co je potřeba. O převody se pak stará K Force WE v konfiguraci 2×12 s bezdrátovým přehazováním. Celé kolo je samozřejmě vyrobeno z karbonu. K zastavení pomohou hydraulické brzdy taktéž z dílny K Force se 160milimetrovými kotouči.

Pokud se vám elektrokolo Futa líbí, a nevadilo by vám za kolo dát i o “pár” euro více, nabízí se i v limitované verzi s ještě lepší výbavou a lehčí stavbou. Na tuto verzi si pak připravte 11 990 eur (zhruba 308 tisíc korun). Ale pozor, v limitce se vyrobí pouze padesát kusů.

Související

    0

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Ducati představuje závodní elektrokolo s cenou, ze které se vám protočí panenky

  • Ducati vyvíjí zajímavá elektrokola pro velice náročné klienty
  • Po výkonném MTB představuje lehký závodní silniční model Futa
  • Elektrokolo bude nabízeno taktéž v limitované edici
Silniční elektrokolo Ducati Futa

Lehké silniční elektrokolo Ducati Futa

Výrobce Ducati je ikonicky známý pro své elegantní super rychlé motocykly s italským rodokmenem. Mnoho lidí si takovou značku nejspíš nedovede spojit s elektrickým pohonem. Dnes Ducati nový stroj s elektrickým pohonem skutečně představilo, o motocykl se ale nejedná. Ducati Futa je závodní elektrokolo. A jelikož se jedná o druhé elektrokolo italského výrobce, tak nás Ducati bude zřejmě takovými produkty zásobovat častěji.

Ducati vytváří elektrokola pro náročné klienty

Je tomu něco přes rok, kdy Ducati představilo našlapané horské elektrokolo. Nové Ducati Futa je ale čistokrevné silniční kolo. Je zaměřené na závodníky, vysokou rychlost a efektivní jízdu. Milovníci silničních kol ale budou muset počítat, že logo Ducati sebou nese i vysokou cenovku. Ta se pohybuje na hodnotě 7 690 eur, což je hodnota atakující 200 tisíc korun.

Kolo disponuje motorem o výkonu 250 W a celkově váží 12,4 kilogramu. To jsou vcelku běžné hodnoty pro lehká elektrická silniční kola. Nabízí se i extender pro delší dojezd o kapacitě 250 Wh. Tuto možnost začíná nabízet čím dál více výrobců a velmi dobře pomáhá jezdcům v delší jízdě, pokud jim dojde energie z primární baterie. Efektivita motoru je naprosto skvělá, spotřeba se uvádí na pouhé 3 Wh/km. Ducati Futa tak bez potíží zvládne v ekonomickém režimu 80kilometrovou vyjížďku. S druhou baterií se dojezd zdvojnásobí.

pohon Ducati Futa

O pohon kola se stará sada K Force 2×12 s elektromagnetickou přehazovačkou


Čtěte také: Elektrokolo, které utáhne i přívěs?! Z tohoto monstra budete mít husí kůži


Exkluzivní komponenty, které ke značce Ducati neodmyslitelně patří

Motor je umístěn uprostřed a jedná se o FSA System HM 1.0. Jde se o velmi malý a lehký motor. U silničního kola se ani nepočítá s tím, že byste se na pomoc motoru tolik spoléhali, v základním režimu vám dodá pocit větru v zádech, což je většinou přesně to, co je potřeba. O převody se pak stará K Force WE v konfiguraci 2×12 s bezdrátovým přehazováním. Celé kolo je samozřejmě vyrobeno z karbonu. K zastavení pomohou hydraulické brzdy taktéž z dílny K Force se 160milimetrovými kotouči.

Pokud se vám elektrokolo Futa líbí, a nevadilo by vám za kolo dát i o “pár” euro více, nabízí se i v limitované verzi s ještě lepší výbavou a lehčí stavbou. Na tuto verzi si pak připravte 11 990 eur (zhruba 308 tisíc korun). Ale pozor, v limitce se vyrobí pouze padesát kusů.

Související

    0

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."