Elektrický Rolls-Royce Spectre jde na dračku. Čísla překonala i ta největší očekávání

  • Rolls-Royce Spectre je první elektromobil značky
  • Počet předobjednávek dle vyjádření firmy překonal i ta nejambicióznější očekávání
  • Opulentní „elektrobejvák“ startuje novou kapitolu prémiové značky
Rolls-Royce Spectre

První elektromobil luxusní značky, Rolls-Royce Spectre | foto: Rolls-Royce

„Uspěli jsme, protože nasloucháme zákazníkům a naše produkty neustále vyvíjíme v souladu s jejich vkusem a požadavky, vědomě omlazujeme naši značku a zároveň si zachováváme naši vrozenou exkluzivitu a vzácnost. Pokud se jedná o technologii, kvalitu a luxus, Rolls-Royce, stejně jako po celou svoji historii, nestále usiluje o to, být tím nejlepším z nejlepších.“ řekl Torsten Müller-Ötvös, generální ředitel společnosti Rolls-Royce Motor Cars.

O plně elektrický Rolls-Royce Spectre je velký zájem

Po říjnové premiéře překonaly předobjednávky na Rolls-Royce Spectre, první ultra-luxusní elektrické super kupé na světě, nejambicióznější očekávání společnosti – alespoň tak stojí v tiskové zprávě společnosti. Konkrétní čísla jsme se bohužel (zatím) nedozvěděli.

První dodávky zákazníkům proběhnou ve čtvrtém čtvrtletí roku 2023. Jedná se o první krok značky ve snaze zajistit do konce roku 2030 elektrifikaci celého portfolia svých modelů.

Rolls-Royce Spectre

Interiér limuzíny


Čtěte také: Rolls-Royce vybaví své elektromobily něčím, co si mohou dovolit jen ti nejbohatší


Více než 6 tisíc prodaných vozů

Automobilka Rolls-Royce v roce 2022 dosáhla svého historicky nejvyššího prodeje, když zákazníkům v přibližně 50 zemích světa dodala celkem 6 021 vozů, což je o 8 % více než v roce 2021. Je to poprvé ve 118leté historii společnosti, kdy její odbyt během 12 měsíců přesáhl 6 000 vozů. Téměř nekonečné možnosti personalizace na míru vedly k tomu, že zákazníci byli ochotni za svůj jedinečný Rolls-Royce zaplatit v průměru kolem 500 tisíc eur, v přepočtu 12 milionů korun.

„Pro nás, jakožto výrobce luxusního zboží, nejsou prodejní čísla jediným měřítkem úspěchu: nejsme a nikdy nebudeme velkovýrobcem. Zakázkový program Bespoke, který neodmyslitelně patří k vozům Rolls-Royce, byl loni rovněž na rekordní úrovni. Požadavky našich zákazníků byly stále nápaditější a technicky náročnější – což je výzva, kterou s nadšením přijímáme,” uvedl Torsten Müller-Ötvös, generální ředitel společnosti Rolls-Royce Motor Cars.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Elektrický Rolls-Royce Spectre jde na dračku. Čísla překonala i ta největší očekávání

  • Rolls-Royce Spectre je první elektromobil značky
  • Počet předobjednávek dle vyjádření firmy překonal i ta nejambicióznější očekávání
  • Opulentní „elektrobejvák“ startuje novou kapitolu prémiové značky
Rolls-Royce Spectre

První elektromobil luxusní značky, Rolls-Royce Spectre | foto: Rolls-Royce

„Uspěli jsme, protože nasloucháme zákazníkům a naše produkty neustále vyvíjíme v souladu s jejich vkusem a požadavky, vědomě omlazujeme naši značku a zároveň si zachováváme naši vrozenou exkluzivitu a vzácnost. Pokud se jedná o technologii, kvalitu a luxus, Rolls-Royce, stejně jako po celou svoji historii, nestále usiluje o to, být tím nejlepším z nejlepších.“ řekl Torsten Müller-Ötvös, generální ředitel společnosti Rolls-Royce Motor Cars.

O plně elektrický Rolls-Royce Spectre je velký zájem

Po říjnové premiéře překonaly předobjednávky na Rolls-Royce Spectre, první ultra-luxusní elektrické super kupé na světě, nejambicióznější očekávání společnosti – alespoň tak stojí v tiskové zprávě společnosti. Konkrétní čísla jsme se bohužel (zatím) nedozvěděli.

První dodávky zákazníkům proběhnou ve čtvrtém čtvrtletí roku 2023. Jedná se o první krok značky ve snaze zajistit do konce roku 2030 elektrifikaci celého portfolia svých modelů.

Rolls-Royce Spectre

Interiér limuzíny


Čtěte také: Rolls-Royce vybaví své elektromobily něčím, co si mohou dovolit jen ti nejbohatší


Více než 6 tisíc prodaných vozů

Automobilka Rolls-Royce v roce 2022 dosáhla svého historicky nejvyššího prodeje, když zákazníkům v přibližně 50 zemích světa dodala celkem 6 021 vozů, což je o 8 % více než v roce 2021. Je to poprvé ve 118leté historii společnosti, kdy její odbyt během 12 měsíců přesáhl 6 000 vozů. Téměř nekonečné možnosti personalizace na míru vedly k tomu, že zákazníci byli ochotni za svůj jedinečný Rolls-Royce zaplatit v průměru kolem 500 tisíc eur, v přepočtu 12 milionů korun.

„Pro nás, jakožto výrobce luxusního zboží, nejsou prodejní čísla jediným měřítkem úspěchu: nejsme a nikdy nebudeme velkovýrobcem. Zakázkový program Bespoke, který neodmyslitelně patří k vozům Rolls-Royce, byl loni rovněž na rekordní úrovni. Požadavky našich zákazníků byly stále nápaditější a technicky náročnější – což je výzva, kterou s nadšením přijímáme,” uvedl Torsten Müller-Ötvös, generální ředitel společnosti Rolls-Royce Motor Cars.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."