Všechny automobilky koncernu VW postupně přicházejí se svými troškami do mlýna, aby stihly zvedající se vlnu elektromobility. Nejinak je tomu i u Seatu.
Dceřiná společnost Seatu jménem Cupra se silně zaměřuje na spojení sportovních výkonů a elektrického pohonu. Koncept je poháněn dvěma elektromotory, které mají celkový výkon 225 kW. Vůz je postaven na platformě MEB, kterou si koncern vyvinul speciálně pro elektromobily.
Ke konceptu tohoto SUV ve stylu kupé automobilka uvádí, že bude mít “dynamický exteriér, sofistikovaný interiér a vyspělý pohon jako hlavní ingredienci”. Z toho máme trošku obavy, protože pokud něčím koncern proslul, pak především schopností vytvářet vzletné fráze. Ovšem skutek většinou utek. Jediný, komu se podařilo uvést na trh ucházející elektromobil, je zatím Audi. Volkswagen od uvedení poměrně solidní generace e-Golfu zatím nic moc nepředvedl.
Všechny automobilky koncernu VW postupně přicházejí se svými troškami do mlýna, aby stihly zvedající se vlnu elektromobility. Nejinak je tomu i u Seatu.
Dceřiná společnost Seatu jménem Cupra se silně zaměřuje na spojení sportovních výkonů a elektrického pohonu. Koncept je poháněn dvěma elektromotory, které mají celkový výkon 225 kW. Vůz je postaven na platformě MEB, kterou si koncern vyvinul speciálně pro elektromobily.
Ke konceptu tohoto SUV ve stylu kupé automobilka uvádí, že bude mít “dynamický exteriér, sofistikovaný interiér a vyspělý pohon jako hlavní ingredienci”. Z toho máme trošku obavy, protože pokud něčím koncern proslul, pak především schopností vytvářet vzletné fráze. Ovšem skutek většinou utek. Jediný, komu se podařilo uvést na trh ucházející elektromobil, je zatím Audi. Volkswagen od uvedení poměrně solidní generace e-Golfu zatím nic moc nepředvedl.