Společnost Citroën uvedla na autosalonu v Šanghaji středně velké SUV C5 Aircross, které by se do prodeje v Číně mohlo dostat ještě letos a na evropské trhy dorazí ve druhé polovině roku 2018.
C5 Aircross bude prvním Citroënem, který bude k dispozici s plug-in hybridním pohonem e-AWD. Citroën C5 Aircross PHEV kombinuje benzínový motor o výkonu 200 koní a dva elektromotory, z nichž jeden pohání přední kola a druhý kola zadní. Toto uspořádání dává Citroen pohon všech čtyř kol a celkový výkon kolem 300 koní.
K dispozici budou čtyři provozní režimy: „Plně elektrický“ s rozsahem 60 km (37 mil), „Hybridní“ na dlouhé vzdálenosti bez nabíjení, „Kombinovaný“ a „4X4“. Inovativní technologie umožní nabíjení baterie při zpomalování nebo s využitím spalovacího motoru během jízdy (což však podle našeho názoru trochu snižuje efektivitu).
Design nového modelu C5 Aircross je zcela v souladu s konceptem Aircross, který byl představen na autosalonu v Šanghaji v roce 2015.
Zdroj: Electriccarsreport
Společnost Citroën uvedla na autosalonu v Šanghaji středně velké SUV C5 Aircross, které by se do prodeje v Číně mohlo dostat ještě letos a na evropské trhy dorazí ve druhé polovině roku 2018.
C5 Aircross bude prvním Citroënem, který bude k dispozici s plug-in hybridním pohonem e-AWD. Citroën C5 Aircross PHEV kombinuje benzínový motor o výkonu 200 koní a dva elektromotory, z nichž jeden pohání přední kola a druhý kola zadní. Toto uspořádání dává Citroen pohon všech čtyř kol a celkový výkon kolem 300 koní.
K dispozici budou čtyři provozní režimy: „Plně elektrický“ s rozsahem 60 km (37 mil), „Hybridní“ na dlouhé vzdálenosti bez nabíjení, „Kombinovaný“ a „4X4“. Inovativní technologie umožní nabíjení baterie při zpomalování nebo s využitím spalovacího motoru během jízdy (což však podle našeho názoru trochu snižuje efektivitu).
Design nového modelu C5 Aircross je zcela v souladu s konceptem Aircross, který byl představen na autosalonu v Šanghaji v roce 2015.
Zdroj: Electriccarsreport