První vlaštovka se objevila už před rokem, tehdy šlo ale jen o fanouškovský návrh. Tentokrát se o něco podobného pokusila specializovaná firma, která přímo navrhuje obytné dodávky.
A musíme říct, že nyní je výsledek o poznání realističtější. Firma Vanlifer doslova naroubovala tělo obytňáku na tahač Tesla Semi a tento designérský koncept nazvala Tesla Semi-Home. Prý bylo potřeba jen minimálních úprav, takže pokud by Tesla něco podobného chtěla vyrábět, nebylo by to být nijak výrazně složité.
Koncept počítá s tím, že by bylo k dispozici celkem 6 lůžek, plnohodnotná kuchyně, obývák, toaleta a další součásti, které najdeme u těch nejvybavenějších high-endových luxusních obytných vozů.
Dovedete si ale představit, jakou svobodu by člověk s takovým obytňákem získal? Při osazení celé střechy solárními panely by bylo možné prakticky průběžně elektromobil dobíjet a jezdit tak vlastně zadarmo, případně dobíjet na zastávkách po cestě, přes noc. Pokud si vezete dům na čtyřech kolech, vlastně nemusíte řešit spoustu jiných věcí.
Tip: Tesla Model S v obytné úpravě připomíná sešlápnutou krabici od mléka
Navíc Vanlifer tvrdí, že pořizovací cena tohoto obytňáku by se nemusela o moc lišit oproti ceně 180 tisíc dolarů za tahač Tesla Semi. A s přičtením úspory paliva ve výši 200 dolarů po dvou letech, což uvádí Tesla v případě svého tahače, by bylo rozhodování také o mnoho snažší. Nebo samozřejmě s ohledem na to, že je takový vůz celkově ekologičtější než obytné vozy se spalovacím pohonem, tedy za předpokladu, že s ním najezdíte větší porci kilometrů. A co teprve autopilot, díky kterému byste se třeba časem nemuseli vůbec věnovat řízení.
zdroj: Electrek
První vlaštovka se objevila už před rokem, tehdy šlo ale jen o fanouškovský návrh. Tentokrát se o něco podobného pokusila specializovaná firma, která přímo navrhuje obytné dodávky.
A musíme říct, že nyní je výsledek o poznání realističtější. Firma Vanlifer doslova naroubovala tělo obytňáku na tahač Tesla Semi a tento designérský koncept nazvala Tesla Semi-Home. Prý bylo potřeba jen minimálních úprav, takže pokud by Tesla něco podobného chtěla vyrábět, nebylo by to být nijak výrazně složité.
Koncept počítá s tím, že by bylo k dispozici celkem 6 lůžek, plnohodnotná kuchyně, obývák, toaleta a další součásti, které najdeme u těch nejvybavenějších high-endových luxusních obytných vozů.
Dovedete si ale představit, jakou svobodu by člověk s takovým obytňákem získal? Při osazení celé střechy solárními panely by bylo možné prakticky průběžně elektromobil dobíjet a jezdit tak vlastně zadarmo, případně dobíjet na zastávkách po cestě, přes noc. Pokud si vezete dům na čtyřech kolech, vlastně nemusíte řešit spoustu jiných věcí.
Tip: Tesla Model S v obytné úpravě připomíná sešlápnutou krabici od mléka
Navíc Vanlifer tvrdí, že pořizovací cena tohoto obytňáku by se nemusela o moc lišit oproti ceně 180 tisíc dolarů za tahač Tesla Semi. A s přičtením úspory paliva ve výši 200 dolarů po dvou letech, což uvádí Tesla v případě svého tahače, by bylo rozhodování také o mnoho snažší. Nebo samozřejmě s ohledem na to, že je takový vůz celkově ekologičtější než obytné vozy se spalovacím pohonem, tedy za předpokladu, že s ním najezdíte větší porci kilometrů. A co teprve autopilot, díky kterému byste se třeba časem nemuseli vůbec věnovat řízení.
zdroj: Electrek