Nový Chevrolet Equinox prozradil konečně více ze svých specifikací. Zaujala nás především udávaná rychlost nabíjení. Jaký bude mít Equinox dojezd a kolik za něj zaplatíte?
V rámci třídy by se měl Equinox zařadit pod sportovně vypadající Chevrolet Blazer, se kterým sdílí podvozkovou platformu. Se základní cenou asi 30 tisíc dolarů (v přepočtu zhruba 736 tisíc korun) bude však mnohem levnější.
Na veřejnosti už byl nový Equinox v minulosti párkrát spatřen. Až teď jsme se ale dočkali mnoha detailních fotografií včetně specifikací a možných konfigurací vozu.
Čtěte také: Konečně elektromobil za lidovou cenu! General Motors představil Chevrolet Equinox EV
Equinox 1LT bude mít menší akumulátor než zbylé modely. I přesto však nabídne dojezd přes 400 kilometrů. Druhým hlavním rozdílem je pak náhon pouze na přední kola. Verze 2LT, 2RS, 3LT a 3RS poskytnou dojezd až 480 kilometrů. Tyto čtyři konfigurace se pak od sebe liší různými asistenčními funkcemi, velikostí centrálního displeje ale i velikostí kol a rychlostí nabíjení z domácí nabíječky.
Verze 4×4 by měly zvládnout zrychlení z 0 na 100 km/h za asi 6 sekund. Poskytnou výkon až 290 koní a nabídnou tažnou sílu až 680 kilogramů. Na 150 kWh DC nabíječce byste pak měli získat 112 kilometrů dojezdu za krásných 10 minut. Na baterii společnost dává záruku 8 let nebo 160 tisíc najetých kilometrů.
Nový Chevrolet Equinox prozradil konečně více ze svých specifikací. Zaujala nás především udávaná rychlost nabíjení. Jaký bude mít Equinox dojezd a kolik za něj zaplatíte?
V rámci třídy by se měl Equinox zařadit pod sportovně vypadající Chevrolet Blazer, se kterým sdílí podvozkovou platformu. Se základní cenou asi 30 tisíc dolarů (v přepočtu zhruba 736 tisíc korun) bude však mnohem levnější.
Na veřejnosti už byl nový Equinox v minulosti párkrát spatřen. Až teď jsme se ale dočkali mnoha detailních fotografií včetně specifikací a možných konfigurací vozu.
Čtěte také: Konečně elektromobil za lidovou cenu! General Motors představil Chevrolet Equinox EV
Equinox 1LT bude mít menší akumulátor než zbylé modely. I přesto však nabídne dojezd přes 400 kilometrů. Druhým hlavním rozdílem je pak náhon pouze na přední kola. Verze 2LT, 2RS, 3LT a 3RS poskytnou dojezd až 480 kilometrů. Tyto čtyři konfigurace se pak od sebe liší různými asistenčními funkcemi, velikostí centrálního displeje ale i velikostí kol a rychlostí nabíjení z domácí nabíječky.
Verze 4×4 by měly zvládnout zrychlení z 0 na 100 km/h za asi 6 sekund. Poskytnou výkon až 290 koní a nabídnou tažnou sílu až 680 kilogramů. Na 150 kWh DC nabíječce byste pak měli získat 112 kilometrů dojezdu za krásných 10 minut. Na baterii společnost dává záruku 8 let nebo 160 tisíc najetých kilometrů.