Značka Jaguar se rozhodla učinit vstřícný krok k těm, kdo po ní také touží, ale nemají dostatek prostředků. V Německu totiž začne prodávat plně elektrický model I-Pace se sníženým výkonem motoru a za nižší cenu.
TIP: Jaguar I-Pace zlevnil ze dne na den o téměř 500 000 Kč
Motor u německé verze elektromobilu Jaguar I-Pace (test) zmenšil svůj výkon z 394 na 316 koňských sil. Schopnost zrychlit z nuly na 100 tak stoupla z 4,8 sekundy na 6,4 sekundy. Tato verze se prodává pod označením EV320 SE. Vůz dojede na jedno nabití baterie až 470 kilometrů. Cena se snížila o 10 000 eur, původní model stojí kolem 75 000 eur.
Elektromobil disponuje dvacetipalcovými pneumatikami, LED světly, sedadly, která si lze nastavit na 14 různých způsobů. Omezena byla také maximální rychlost, místo 200 km/hod totiž činí o něco nižších 180 km/hod. Jde o limitovanou edici modelu I-Pace, která bude v prodeji jen do konce letošního roku.
Značka Jaguar se rozhodla učinit vstřícný krok k těm, kdo po ní také touží, ale nemají dostatek prostředků. V Německu totiž začne prodávat plně elektrický model I-Pace se sníženým výkonem motoru a za nižší cenu.
TIP: Jaguar I-Pace zlevnil ze dne na den o téměř 500 000 Kč
Motor u německé verze elektromobilu Jaguar I-Pace (test) zmenšil svůj výkon z 394 na 316 koňských sil. Schopnost zrychlit z nuly na 100 tak stoupla z 4,8 sekundy na 6,4 sekundy. Tato verze se prodává pod označením EV320 SE. Vůz dojede na jedno nabití baterie až 470 kilometrů. Cena se snížila o 10 000 eur, původní model stojí kolem 75 000 eur.
Elektromobil disponuje dvacetipalcovými pneumatikami, LED světly, sedadly, která si lze nastavit na 14 různých způsobů. Omezena byla také maximální rychlost, místo 200 km/hod totiž činí o něco nižších 180 km/hod. Jde o limitovanou edici modelu I-Pace, která bude v prodeji jen do konce letošního roku.