Byton odhaluje futuristický interiér svého elektrického SUV

Před pár dny jsme přinesli informace o prvním produkčním elektromobilu Byton a dnes máme první ukázky z jeho interiéru.

Tip: Byton K-Byte chce být nejchytřejším elektrickým vozem

Jedna z věcí, která mě zaujala při psaní prvního článku, byla informace o obřím displeji, který měl být součástí celé palubní desky a byl jsem zvědav, jestli tohle Byton skutečně zrealizuje a teď tu máme první fotky z vozu, který se bude na konci letošního roku vyrábět. Máte doma malou televizi? Nebo vás žena nenechá koukat na fotbal? Teď už máte po starostech, objednejte si nový Byton a užívejte si pořady v plném rozlišení přímo v autě. Uvidíme, jestli nakonec ještě dojde k nějaké změně, nebo tohle už je skutečně reálný pohled na produkční verzi.

 
 

Všimněte si dalšího displeje na volantu. Společnost říká, že ovládání bude mimořádně intuitivní a nejlepší v daném segmentu.

“Je čas splnit slib. Zůstaňte s námi při odhalení nejintutivnějšího automobilového rozhraní na světě. Naladěte se do našeho živého proudu, abyste se zúčastnili cesty, která změní váš mobilní zážitek.”

Ještě připomínáme základní parametry Byton M-Byte – baterie: 71 nebo 95 kWh pro 400 km nebo 520 km, hnací jednotka: 200 kW pohon zadních kol nebo 350 kW pohon všech kol.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Byton odhaluje futuristický interiér svého elektrického SUV

Před pár dny jsme přinesli informace o prvním produkčním elektromobilu Byton a dnes máme první ukázky z jeho interiéru.

Tip: Byton K-Byte chce být nejchytřejším elektrickým vozem

Jedna z věcí, která mě zaujala při psaní prvního článku, byla informace o obřím displeji, který měl být součástí celé palubní desky a byl jsem zvědav, jestli tohle Byton skutečně zrealizuje a teď tu máme první fotky z vozu, který se bude na konci letošního roku vyrábět. Máte doma malou televizi? Nebo vás žena nenechá koukat na fotbal? Teď už máte po starostech, objednejte si nový Byton a užívejte si pořady v plném rozlišení přímo v autě. Uvidíme, jestli nakonec ještě dojde k nějaké změně, nebo tohle už je skutečně reálný pohled na produkční verzi.

 

 

Všimněte si dalšího displeje na volantu. Společnost říká, že ovládání bude mimořádně intuitivní a nejlepší v daném segmentu.

“Je čas splnit slib. Zůstaňte s námi při odhalení nejintutivnějšího automobilového rozhraní na světě. Naladěte se do našeho živého proudu, abyste se zúčastnili cesty, která změní váš mobilní zážitek.”

Ještě připomínáme základní parametry Byton M-Byte – baterie: 71 nebo 95 kWh pro 400 km nebo 520 km, hnací jednotka: 200 kW pohon zadních kol nebo 350 kW pohon všech kol.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."