Jedna z nově vzniklých startupových automobilek chystá elektrický vůz, který prý všechny ostatní předčí v oblasti chytrých funkcí.
Tip: Nabíjecí věže mají vyřešit problém s nabíjením elektromobilů
Snad všechny současné automobilky jsou podle šéfa startupu Byton natolik zkostnatělé, že nedokáží inovovat na poli softwarové výbavy a jediný vývoj se tak i po letech stále odehrává pouze v oblasti klasické výbavy.
S novými elektromobily to chce změnit. Stejně jako další nově vzniklé automobilky – ať už jde o Faraday Future, Lucid Motors, SF Motors, nebo NIO – či spíše zatím startupů, které bude čekat ještě dlouhá cesta. V čem je tedy Byton jiný? Všechny tři chystané elektromobily budou postavené na stejné platformě a budou spolu sdílet velkou část komponent, přičemž ze všeho nejzajímavější má být zaměření na chytrou výbavu v čele s autonomním řízením. Konkrétně model K-Byte by měl disponovat nejvyšší úrovní Level 4, která znamená, že vás auto odveze z bodu A do bodu B bez jakékoliv potřebné asistence, dokonce i v případě nenadálé situace.
Uvidíme, jestli se čínskému startupu Byton podaří naplnit sliby. Včera získal významnou finanční injekci v podobě 500 milionů dolarů od partnerů, které možná pomůžou ambiciózní plány nové firmy zhmotnit. Na výsledek si však ještě počkáme, zatím je očekávaný elektromodel naplánován na rok 2021, tedy až za 3 roky. Do té doby se komerční výroby zřejmě nedočkáme. Ale naopak některé specifikace K-Byte a dalších modelů snad postupně bude automobilka odhalovat. Nejen tedy tyto krásné renderové oficiální snímky, které zas tolik neřeknou, respektive nemusejí ještě znamenat konečnou podobu.
Jedna z nově vzniklých startupových automobilek chystá elektrický vůz, který prý všechny ostatní předčí v oblasti chytrých funkcí.
Tip: Nabíjecí věže mají vyřešit problém s nabíjením elektromobilů
Snad všechny současné automobilky jsou podle šéfa startupu Byton natolik zkostnatělé, že nedokáží inovovat na poli softwarové výbavy a jediný vývoj se tak i po letech stále odehrává pouze v oblasti klasické výbavy.
S novými elektromobily to chce změnit. Stejně jako další nově vzniklé automobilky – ať už jde o Faraday Future, Lucid Motors, SF Motors, nebo NIO – či spíše zatím startupů, které bude čekat ještě dlouhá cesta. V čem je tedy Byton jiný? Všechny tři chystané elektromobily budou postavené na stejné platformě a budou spolu sdílet velkou část komponent, přičemž ze všeho nejzajímavější má být zaměření na chytrou výbavu v čele s autonomním řízením. Konkrétně model K-Byte by měl disponovat nejvyšší úrovní Level 4, která znamená, že vás auto odveze z bodu A do bodu B bez jakékoliv potřebné asistence, dokonce i v případě nenadálé situace.
Uvidíme, jestli se čínskému startupu Byton podaří naplnit sliby. Včera získal významnou finanční injekci v podobě 500 milionů dolarů od partnerů, které možná pomůžou ambiciózní plány nové firmy zhmotnit. Na výsledek si však ještě počkáme, zatím je očekávaný elektromodel naplánován na rok 2021, tedy až za 3 roky. Do té doby se komerční výroby zřejmě nedočkáme. Ale naopak některé specifikace K-Byte a dalších modelů snad postupně bude automobilka odhalovat. Nejen tedy tyto krásné renderové oficiální snímky, které zas tolik neřeknou, respektive nemusejí ještě znamenat konečnou podobu.