Některé automobilky si možná začaly uvědomovat, že by jim mohl velice lehce ujet vlak. A tak se nebojí přijít s ambiciózními plány, či ty své dosavadní zrychlit.
Původně chtěli v BMW představit 25 elektrifikovaných modelů v do konce roku 2025. Teď se ale situace změnila a plány automobilky se změnily. Oněch 25 elektrifikovaných modelů totiž má přijít již o dva roky dříve, tedy do konce roku 2023. Navíc CEO automobilky oznámil, že by chtěli, aby růst prodejů elektrických vozů byl každý rok o 30 % vyšší než roku předchozího.
BMW má z běžně prodávaných elektromobilů na trhu zástupce jen v podobě i3, což je už šest let starý vůz. Na druhou stranu v domovském Německu to je druhý nejprodávanější automobil na baterie. Největší elektrická pecka z Mnichova má být iNEXT, který má přijít v roce 2021.
Zdroj: electrive
Některé automobilky si možná začaly uvědomovat, že by jim mohl velice lehce ujet vlak. A tak se nebojí přijít s ambiciózními plány, či ty své dosavadní zrychlit.
Původně chtěli v BMW představit 25 elektrifikovaných modelů v do konce roku 2025. Teď se ale situace změnila a plány automobilky se změnily. Oněch 25 elektrifikovaných modelů totiž má přijít již o dva roky dříve, tedy do konce roku 2023. Navíc CEO automobilky oznámil, že by chtěli, aby růst prodejů elektrických vozů byl každý rok o 30 % vyšší než roku předchozího.
BMW má z běžně prodávaných elektromobilů na trhu zástupce jen v podobě i3, což je už šest let starý vůz. Na druhou stranu v domovském Německu to je druhý nejprodávanější automobil na baterie. Největší elektrická pecka z Mnichova má být iNEXT, který má přijít v roce 2021.
Zdroj: electrive