A co jiného by tak mohlo dělat safety car elektrickým formulím, než BMW i8 Roadster.
Automobilka, která je partnerem seriálu ABB FIA Formula E Championship, představila nový safety car před E-Prix v Monaku. Roadster nahrazuje původní safety car, kterým bylo také BMW i8, ovšem ve verzi Coupé. Formule E tedy bude mít prvenství v podobně prvního safety caru s otevřeným kokpitem.
Modifikace Roadsteru ale nebyly nijak zásadní. Tou opticky nejvýraznější je asi zkrácené přední sklo a snížení podvozku o 15 mm. Vůz má karbon keramické brzdy a je vybaven ochrannými oblouky pro případ převrácení. Změny se odehrály i v aerodynamice, přední a zadní spoiler byly vyměněny za jiné, s vyšším přítlakem. Samozřejmě přibyly i majáky a komunikační systémy pro spojení s ředitelstvím závodu.
Zdroj: insideEVs
A co jiného by tak mohlo dělat safety car elektrickým formulím, než BMW i8 Roadster.
Automobilka, která je partnerem seriálu ABB FIA Formula E Championship, představila nový safety car před E-Prix v Monaku. Roadster nahrazuje původní safety car, kterým bylo také BMW i8, ovšem ve verzi Coupé. Formule E tedy bude mít prvenství v podobně prvního safety caru s otevřeným kokpitem.
Modifikace Roadsteru ale nebyly nijak zásadní. Tou opticky nejvýraznější je asi zkrácené přední sklo a snížení podvozku o 15 mm. Vůz má karbon keramické brzdy a je vybaven ochrannými oblouky pro případ převrácení. Změny se odehrály i v aerodynamice, přední a zadní spoiler byly vyměněny za jiné, s vyšším přítlakem. Samozřejmě přibyly i majáky a komunikační systémy pro spojení s ředitelstvím závodu.
Zdroj: insideEVs