O automobilu iNEXT už jsme delší dobu neslyšeli. Nyní prosákly na světlo světa informace, že by toto BMW měli přijít hned ve čtyřech verzích.
Podle Automobilemag se bude iNEXT, naplánovaný na rok 2021, prodávat v cenách od 72 000 do 110 000 eur, tedy 1,85 až 2,82 milionu korun. Základ bude dostupný s pohonem zadních kol, vyšší verze budou mít poháněné obě nápravy.
Nejdostupnější model by měl mít akumulátor s kapacitou 63 kWh, dojezd 459 kilometrů, akceleraci z nuly na 100 km/h za 6,5 sekundy a výkon 250 kW. A v souladu s tím, co jsme psali o odstavec výše, budou poháněna jen zadní kola.
Za o něco vyšší cenu zákazník může mít 92 kWh baterii, která umožní dojet až 563 kilometrů daleko, poháněna budou všechna kola, na která půjde výkon 320 kW. To zároveň umožní vozidlu akcelerovat z nuly na 100 km/h za 3,5 sekundy.
Nejvyšší dostupná varianta bude disponovat baterií o kapacitě 103 kWh, dojezdem 603 kilometrů, pohonem všech kol a výkonem 400 kW. Z nuly na 100 km/h se dostane za neskutečné 2,8 sekundy.
Poslední, speciální verze by měla být pojmenována i6S a o té je zatím známo jen to, že její akumulátor by měl mít kapacitu 115 kWh.
Jestli se tyto informace potvrdí, tak vyroste velice solidní soupeř nejen Tesle, ale třeba i e-tronu, který je zatím prakticky jediným běžně dostupným luxusním elektromobilem na evropském trhu. Počkat si na výsledek musíme bohužel ještě poměrně dlouhou dobu.
Zdroj: insideevs
O automobilu iNEXT už jsme delší dobu neslyšeli. Nyní prosákly na světlo světa informace, že by toto BMW měli přijít hned ve čtyřech verzích.
Podle Automobilemag se bude iNEXT, naplánovaný na rok 2021, prodávat v cenách od 72 000 do 110 000 eur, tedy 1,85 až 2,82 milionu korun. Základ bude dostupný s pohonem zadních kol, vyšší verze budou mít poháněné obě nápravy.
Nejdostupnější model by měl mít akumulátor s kapacitou 63 kWh, dojezd 459 kilometrů, akceleraci z nuly na 100 km/h za 6,5 sekundy a výkon 250 kW. A v souladu s tím, co jsme psali o odstavec výše, budou poháněna jen zadní kola.
Za o něco vyšší cenu zákazník může mít 92 kWh baterii, která umožní dojet až 563 kilometrů daleko, poháněna budou všechna kola, na která půjde výkon 320 kW. To zároveň umožní vozidlu akcelerovat z nuly na 100 km/h za 3,5 sekundy.
Nejvyšší dostupná varianta bude disponovat baterií o kapacitě 103 kWh, dojezdem 603 kilometrů, pohonem všech kol a výkonem 400 kW. Z nuly na 100 km/h se dostane za neskutečné 2,8 sekundy.
Poslední, speciální verze by měla být pojmenována i6S a o té je zatím známo jen to, že její akumulátor by měl mít kapacitu 115 kWh.
Jestli se tyto informace potvrdí, tak vyroste velice solidní soupeř nejen Tesle, ale třeba i e-tronu, který je zatím prakticky jediným běžně dostupným luxusním elektromobilem na evropském trhu. Počkat si na výsledek musíme bohužel ještě poměrně dlouhou dobu.
Zdroj: insideevs