Zrychlí koronavirus přechod k elektromobilitě?

I katastrofy mohou občas pomoci průmyslu v budování lepších zítřků.

Nio elektromobil ve výrobě | foto: Nio

TIP: Koronavirus zastavil Teslu ve Fremontu. Výrobu aut má nahradit výroba respirátorů a plicních ventilátorů

V současné době je těžké hledat světlo na konci tunelu. Školy jsou zavřené, automobilky přerušují výrobu a do krámu bez roušky nemůžete. Situace kvůli epidemii COVID-19 víceméně podobná na celém světě. A i když průmysl trpí, ne vše může být tak zlé, jak na první pohled vypadá. Zavádí se nové postupy, školení a kurzy probíhají on-line bez nutnosti cestování a díky opatřením v dopravě se přírodě lépe dýchá. Jak to ale souvisí s elektromobily?

Jde o výrobu

V současné době se většina výrobců elektromobilů spoléhá pouze na jednoho dodavatele, a tím je Čína. Díky tomu je za výrobou elektromobilu stále velmi zřetelná uhlíková stopa. A to je něco, co výrobcům elektromobilů nepomáhá. Jednak z pohledu logistiky, tak i v rámci PR podpory elektromobility. Pokud se do toho vloží problém s celosvětovou pandemií, problémy jen gradují.

Pomyslným světlem na konci tunelu tak může být Tesla, která intenzivně pracuje na decentralizaci zdrojů pro výrobu baterií na domácím trhu. Výroba baterií “in-house” tak do budoucnosti může výrobcům pomoci vylepšit pozici, pokud jde o nákup materiálů potřebných pro výrobu baterií a snižováním nákladů a uhlíkové stopy.

Podívejte se na video od Seana Mitchella, který problematiku s ohledem na koronavirus vysvětluje do detailu.

zdroj: insideevs

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Zrychlí koronavirus přechod k elektromobilitě?

I katastrofy mohou občas pomoci průmyslu v budování lepších zítřků.

Nio elektromobil ve výrobě | foto: Nio

TIP: Koronavirus zastavil Teslu ve Fremontu. Výrobu aut má nahradit výroba respirátorů a plicních ventilátorů

V současné době je těžké hledat světlo na konci tunelu. Školy jsou zavřené, automobilky přerušují výrobu a do krámu bez roušky nemůžete. Situace kvůli epidemii COVID-19 víceméně podobná na celém světě. A i když průmysl trpí, ne vše může být tak zlé, jak na první pohled vypadá. Zavádí se nové postupy, školení a kurzy probíhají on-line bez nutnosti cestování a díky opatřením v dopravě se přírodě lépe dýchá. Jak to ale souvisí s elektromobily?

Jde o výrobu

V současné době se většina výrobců elektromobilů spoléhá pouze na jednoho dodavatele, a tím je Čína. Díky tomu je za výrobou elektromobilu stále velmi zřetelná uhlíková stopa. A to je něco, co výrobcům elektromobilů nepomáhá. Jednak z pohledu logistiky, tak i v rámci PR podpory elektromobility. Pokud se do toho vloží problém s celosvětovou pandemií, problémy jen gradují.

Pomyslným světlem na konci tunelu tak může být Tesla, která intenzivně pracuje na decentralizaci zdrojů pro výrobu baterií na domácím trhu. Výroba baterií “in-house” tak do budoucnosti může výrobcům pomoci vylepšit pozici, pokud jde o nákup materiálů potřebných pro výrobu baterií a snižováním nákladů a uhlíkové stopy.

Podívejte se na video od Seana Mitchella, který problematiku s ohledem na koronavirus vysvětluje do detailu.

zdroj: insideevs

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."