Nissan Leaf je jedním z nejpopulárnějších elektromobilů, který je v současné době na trhu. Nový model Leaf e+ bude značně vylepšenou verzí základního modelu. Do Evropy by měl dorazit v polovině roku 2019.
Tip: Nissan Leaf Plus: ikonický elektromobil po větší modernizaci
Nový elektromobil Nissan Leaf e+ (resp. Leaf Plus coby odlišné označení pro mimoevropské trhy) je již možné na evropských trzích objednat. Očekávaný dojezd je až 385 kilometrů. Pod pravým pedálem bude mít řidič k dispozici výkon 217 koní a cena bude 1 199 000 korun. Pro celou Evropu je k dispozici 5 000 kusů.
“Limitka” dostane baterii s kapacitou 62 kWh, což dělá jeho akční rádius o 40 % vyšší oproti základnímu modelu, který má akumulátor o kapacitě 40 kWh. V počtu článků vede logicky rovněž novější verze, má jich 288, standardní potom 192.
Všechny modely nového Leafu navíc budou už v základu vybaveny technologiemi e-Pedal a ProPilot. První jmenovaná dovoluje řidiči ovládat zrychlení vozidla i jeho zpomalení pouze skrz pedál akcelerátoru. To má zajistit plynulou jízdu a maximální ovladatelnost, zejména díky zdokonalené zpětné vazbě pedálu. ProPilot je asistenční systém, který zajišťuje, že vozidlo jede uprostřed svého pruhu a zvládá automaticky zabrzdit a poté i zrychlit zpět na nastavenou rychlost. To má snižovat stres a únavu řidiče z jízdy, zejména za hustšího provozu.
Zdroj: insideevs
Nissan Leaf je jedním z nejpopulárnějších elektromobilů, který je v současné době na trhu. Nový model Leaf e+ bude značně vylepšenou verzí základního modelu. Do Evropy by měl dorazit v polovině roku 2019.
Tip: Nissan Leaf Plus: ikonický elektromobil po větší modernizaci
Nový elektromobil Nissan Leaf e+ (resp. Leaf Plus coby odlišné označení pro mimoevropské trhy) je již možné na evropských trzích objednat. Očekávaný dojezd je až 385 kilometrů. Pod pravým pedálem bude mít řidič k dispozici výkon 217 koní a cena bude 1 199 000 korun. Pro celou Evropu je k dispozici 5 000 kusů.
“Limitka” dostane baterii s kapacitou 62 kWh, což dělá jeho akční rádius o 40 % vyšší oproti základnímu modelu, který má akumulátor o kapacitě 40 kWh. V počtu článků vede logicky rovněž novější verze, má jich 288, standardní potom 192.
Všechny modely nového Leafu navíc budou už v základu vybaveny technologiemi e-Pedal a ProPilot. První jmenovaná dovoluje řidiči ovládat zrychlení vozidla i jeho zpomalení pouze skrz pedál akcelerátoru. To má zajistit plynulou jízdu a maximální ovladatelnost, zejména díky zdokonalené zpětné vazbě pedálu. ProPilot je asistenční systém, který zajišťuje, že vozidlo jede uprostřed svého pruhu a zvládá automaticky zabrzdit a poté i zrychlit zpět na nastavenou rychlost. To má snižovat stres a únavu řidiče z jízdy, zejména za hustšího provozu.
Zdroj: insideevs