Nissan Leaf Plus: ikonický elektromobil po větší modernizaci

Nissan Leaf asi nemusíme ani v našich končinách příliš představovat, vždyť jde na poli elektrických vozů o jeden z etalonů. Jenže i ten je potřeba dále vylepšovat, aby udržel krok s konkurencí. A tak jsme se na veletrhu CES 2019 v Las Vegas dočkali nové varianty.

Jde o Nissan Leaf Plus, ostrý hatchback, kterému bychom v případě benzínového motoru říkali hothatch, který je vybavený 62kWh battery packem, jenž je díky inovacím jen o 5 mm delší než standardní battery pack Leafu s kapacitou 40 kWh.

Použitý elektromotor má slušný výkon 160 kW, tedy 215 koní (s točivým momentem 340 Nm), což je na tak malé auto hodně. Odhadovaný dojezd pak činí 226 mil (364 km) a nabíjení je typu CHAdeMO se standardem 70 kW a maximem 100 kW.


O ceně se prozatím jen spekuluje, nicméně v USA by se měla pohybovat okolo 36 tisíc dolarů, tedy přibližně 800 tisíc korun. Z nuly na sto pak Nissan Leaf Plus vystartuje za šest vteřin a něco. I když při ostré jízdě lze snadno očekávat výrazný pokles dojezdu.

Ve Spojených státech a Kanadě se auto bude označovat jako Nissan Leaf Plus, na ostatních trzích pak jako Nissan Leaf e+.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Nissan Leaf Plus: ikonický elektromobil po větší modernizaci

Nissan Leaf asi nemusíme ani v našich končinách příliš představovat, vždyť jde na poli elektrických vozů o jeden z etalonů. Jenže i ten je potřeba dále vylepšovat, aby udržel krok s konkurencí. A tak jsme se na veletrhu CES 2019 v Las Vegas dočkali nové varianty.

Jde o Nissan Leaf Plus, ostrý hatchback, kterému bychom v případě benzínového motoru říkali hothatch, který je vybavený 62kWh battery packem, jenž je díky inovacím jen o 5 mm delší než standardní battery pack Leafu s kapacitou 40 kWh.

Použitý elektromotor má slušný výkon 160 kW, tedy 215 koní (s točivým momentem 340 Nm), což je na tak malé auto hodně. Odhadovaný dojezd pak činí 226 mil (364 km) a nabíjení je typu CHAdeMO se standardem 70 kW a maximem 100 kW.


O ceně se prozatím jen spekuluje, nicméně v USA by se měla pohybovat okolo 36 tisíc dolarů, tedy přibližně 800 tisíc korun. Z nuly na sto pak Nissan Leaf Plus vystartuje za šest vteřin a něco. I když při ostré jízdě lze snadno očekávat výrazný pokles dojezdu.

Ve Spojených státech a Kanadě se auto bude označovat jako Nissan Leaf Plus, na ostatních trzích pak jako Nissan Leaf e+.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."