Zákazník obdržel Hyundai Ioniq 5 bez důležitých komponent. Je to neřešitelný malér

  • Zákazník si pořídit Hyundai Ioniq 5, ale dostal ho v otřesném stavu
  • Chybí u něj nabíjecí konektor a poměrná část řízení bateriového systému
  • Dealer se snaží záležitost vyřešit, ale zatím neúspěšně
Hyundai Ioniq 5

Hyundai Ioniq 5 | foto: Hyundai

Zákazník automobilky Hyundai v Kanadě byl velmi překvapený, když po převzetí svého nového modelu Ioniq 5 zjistil, co vše mu ve voze chybí. Nejde přitom o banalitu chybějícího popelníku, ale vcelku zásadní součásti moderního elektrického vozu. Zvláště když se jako špičkový model chlubí vysokým dojezdem a ultra rychlým nabíjením.

Hyundai Ioniq 5 v tak trochu „jiném“ provedení

Majitel se se svým problémem svěřil na uživatelském fóru majitelů zmíněného modelu. Překvapením pro něj bylo, že jeho vůz postrádá konektor pro rychlé nabíjení. Místo něj má pod krytkou zdířky pouze standardní „pomalý“ konektor se záslepkou. Po dalším zjištění s dealerem, který byl překvapený úplně stejně jako klient, se zjistilo, že vozu chybí i podstatná část řízení teplotního managementu baterie. Ten je navíc pro oblasti, jakou je Kanada, naprostou nezbytností.

Když svůj příběh majitel doplnil o fotografie, bylo jasné, že vůz nejen že postrádá koncový konektor, úplně mu chybí i vysokonapěťové kabelové vedení. Zatím není jasné, zda vůz byl o tyto funkce ochuzen cíleně, například kvůli výstavnímu kusu. Nemělo by se ale jednat o běžné jednání společnosti Hyundai v místní oblasti Kanady. Jejich web stále uvádí ultra rychlé nabíjení jako vlastnost již standardní výbavy.

Hyundai Ioniq 5, nabíječka

Hyundai Ioniq 5, nabíječka


Čtěte také: Zimní hrátky s elektromobilem Hyundai Ioniq 5 N. Máte se na co těšit!


Výměna bude komplikovaná

Tuto nemilou skutečnost totiž majitel elektromobilu Hyundai Ioniq 5 zjistil až cestou na rodinném výletě, na kterém automaticky počítal s možností rychlého dobíjení. Dealer nabídl možnost zakoupení nového kusu, což je pro vlastníka velká komplikace, jelikož má na vůz úvěr a byla mu poskytnuta i dotace na pořízení. V případě zakoupení nového kusu a „prodeji“ původního by se tak dostal do křížku s místními autoritami.

Vcelku logicky tak lze toto pochybění vzít až do výrobní haly, kde byl vůz kompletován. Jak ale došlo k vynechání tolika důležitých komponent pro jeden z nejoblíbenějších elektromobilů stále zůstává záhadou. Hyundai se snaží v Severní Americe snižovat ztrátu zákazníků a dopad masivních slev u Tesly navyšováním výrobní kapacity. Snad se při tomto snažení ale nesnižuje kvalita výroby v místních továrnách.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Zákazník obdržel Hyundai Ioniq 5 bez důležitých komponent. Je to neřešitelný malér

  • Zákazník si pořídit Hyundai Ioniq 5, ale dostal ho v otřesném stavu
  • Chybí u něj nabíjecí konektor a poměrná část řízení bateriového systému
  • Dealer se snaží záležitost vyřešit, ale zatím neúspěšně
Hyundai Ioniq 5

Hyundai Ioniq 5 | foto: Hyundai

Zákazník automobilky Hyundai v Kanadě byl velmi překvapený, když po převzetí svého nového modelu Ioniq 5 zjistil, co vše mu ve voze chybí. Nejde přitom o banalitu chybějícího popelníku, ale vcelku zásadní součásti moderního elektrického vozu. Zvláště když se jako špičkový model chlubí vysokým dojezdem a ultra rychlým nabíjením.

Hyundai Ioniq 5 v tak trochu „jiném“ provedení

Majitel se se svým problémem svěřil na uživatelském fóru majitelů zmíněného modelu. Překvapením pro něj bylo, že jeho vůz postrádá konektor pro rychlé nabíjení. Místo něj má pod krytkou zdířky pouze standardní „pomalý“ konektor se záslepkou. Po dalším zjištění s dealerem, který byl překvapený úplně stejně jako klient, se zjistilo, že vozu chybí i podstatná část řízení teplotního managementu baterie. Ten je navíc pro oblasti, jakou je Kanada, naprostou nezbytností.

Když svůj příběh majitel doplnil o fotografie, bylo jasné, že vůz nejen že postrádá koncový konektor, úplně mu chybí i vysokonapěťové kabelové vedení. Zatím není jasné, zda vůz byl o tyto funkce ochuzen cíleně, například kvůli výstavnímu kusu. Nemělo by se ale jednat o běžné jednání společnosti Hyundai v místní oblasti Kanady. Jejich web stále uvádí ultra rychlé nabíjení jako vlastnost již standardní výbavy.

Hyundai Ioniq 5, nabíječka

Hyundai Ioniq 5, nabíječka


Čtěte také: Zimní hrátky s elektromobilem Hyundai Ioniq 5 N. Máte se na co těšit!


Výměna bude komplikovaná

Tuto nemilou skutečnost totiž majitel elektromobilu Hyundai Ioniq 5 zjistil až cestou na rodinném výletě, na kterém automaticky počítal s možností rychlého dobíjení. Dealer nabídl možnost zakoupení nového kusu, což je pro vlastníka velká komplikace, jelikož má na vůz úvěr a byla mu poskytnuta i dotace na pořízení. V případě zakoupení nového kusu a „prodeji“ původního by se tak dostal do křížku s místními autoritami.

Vcelku logicky tak lze toto pochybění vzít až do výrobní haly, kde byl vůz kompletován. Jak ale došlo k vynechání tolika důležitých komponent pro jeden z nejoblíbenějších elektromobilů stále zůstává záhadou. Hyundai se snaží v Severní Americe snižovat ztrátu zákazníků a dopad masivních slev u Tesly navyšováním výrobní kapacity. Snad se při tomto snažení ale nesnižuje kvalita výroby v místních továrnách.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."