Tesla oznámila spuštění Plaid Track Mode, nové verze softwaru, která vylepšuje okruhové vlastnosti Modelu S Plaid a posouvá je opět na novou hranici. Prvním takovým vylepšením byl původní Track Mode, vydaný pro Model 3 v roce 2018. Software pomáhal s dynamickým nastavením vozidla pro lepší chování na závodním okruhu. O dva roky později jej Tesla aktualizovala na verzi Track Mode V2.
Novější verze softwaru obsahovala mnoho možností úprav, a dokonce nabídla mapy vybraných závodních okruhů, aby jízdu na trati co nejvíce přiblížila stylu závodních videoher. To vše při reálném požitku z jízdy na trati. Nyní má Tesla na trhu Model S Plaid, své dosud nejrychlejší elektrické vozidlo, a tak se automobilka rozhodla vytvořit nový speciální mód. Ten má příznačný název Plaid Track Mode. Kromě běžných nastavení přidává i možnost nastavení trakce, stability a možnost úpravy rekuperace brzdného účinku.
Blog Tesly nový mód popisuje následovně: „Od vydání Track módu pro Model 3 v roce 2018 využíváme výhod okamžitého točivého momentu motoru, abychom zdokonalili zážitek z průjezdu zatáček a působil stejně jako úžasné zrychlení. Tento týden vychází na americkém trhu nový Plaid Track Mode pro Teslu Model S Plaid. Jeho cíl je velmi jasný. Dosáhnout nejrychlejšího kola na německém Nürburgringu s produkční verzí elektrického automobilu.“
Čtěte také: Tesla vyhlíží milník 4 milionů vyrobených elektromobilů. Zvládnout to chce už letos
Mód umožní uživateli individuální nastavení kontroly stability, rozložení chování podvozku a síly rekuperace brzdění pro větší kontrolu při jízdě na závodním okruhu. Plaid Track Mode byl vyvinutý pro plné využití výhod a potenciálu systému třech motorů a výkonu více než tisíce koňských sil, které Tesla Model S Plaid nabízí.
Přikládáme i výčet funkcí, které tento mód řidiči poskytuje navíc:
Čtěte také: Tesla Model S Plaid zvládla zajet na Nürburgringu nevídaný čas, porazila i věhlasné Porsche
Je vidět, že Tesla se Modelu S jen tak lehce vzdát nechce. Vůbec se nedivíme, za takové hodnoty a výbavu by se skutečně nemuselo stydět lecjaké čistokrevné závodní auto. Tesla předvádí, že i bez spalovacích motorů může být závodní prostředí zajímavé jak pro řidiče, tak pro diváky.
Chápeme a souhlasíme, že na okruhy benzínové výpary a řev výfukových potrubí neodmyslitelně patří. Pokud se ale jednou skutečně bude závodit plně “bezfosilně”, víme, na jaký elektromobil budeme vzpomínat. Na ten, který šel tehdy až do extrému, aby ukázal svoji unikátnost.
Tesla oznámila spuštění Plaid Track Mode, nové verze softwaru, která vylepšuje okruhové vlastnosti Modelu S Plaid a posouvá je opět na novou hranici. Prvním takovým vylepšením byl původní Track Mode, vydaný pro Model 3 v roce 2018. Software pomáhal s dynamickým nastavením vozidla pro lepší chování na závodním okruhu. O dva roky později jej Tesla aktualizovala na verzi Track Mode V2.
Novější verze softwaru obsahovala mnoho možností úprav, a dokonce nabídla mapy vybraných závodních okruhů, aby jízdu na trati co nejvíce přiblížila stylu závodních videoher. To vše při reálném požitku z jízdy na trati. Nyní má Tesla na trhu Model S Plaid, své dosud nejrychlejší elektrické vozidlo, a tak se automobilka rozhodla vytvořit nový speciální mód. Ten má příznačný název Plaid Track Mode. Kromě běžných nastavení přidává i možnost nastavení trakce, stability a možnost úpravy rekuperace brzdného účinku.
Blog Tesly nový mód popisuje následovně: „Od vydání Track módu pro Model 3 v roce 2018 využíváme výhod okamžitého točivého momentu motoru, abychom zdokonalili zážitek z průjezdu zatáček a působil stejně jako úžasné zrychlení. Tento týden vychází na americkém trhu nový Plaid Track Mode pro Teslu Model S Plaid. Jeho cíl je velmi jasný. Dosáhnout nejrychlejšího kola na německém Nürburgringu s produkční verzí elektrického automobilu.“
Čtěte také: Tesla vyhlíží milník 4 milionů vyrobených elektromobilů. Zvládnout to chce už letos
Mód umožní uživateli individuální nastavení kontroly stability, rozložení chování podvozku a síly rekuperace brzdění pro větší kontrolu při jízdě na závodním okruhu. Plaid Track Mode byl vyvinutý pro plné využití výhod a potenciálu systému třech motorů a výkonu více než tisíce koňských sil, které Tesla Model S Plaid nabízí.
Přikládáme i výčet funkcí, které tento mód řidiči poskytuje navíc:
Čtěte také: Tesla Model S Plaid zvládla zajet na Nürburgringu nevídaný čas, porazila i věhlasné Porsche
Je vidět, že Tesla se Modelu S jen tak lehce vzdát nechce. Vůbec se nedivíme, za takové hodnoty a výbavu by se skutečně nemuselo stydět lecjaké čistokrevné závodní auto. Tesla předvádí, že i bez spalovacích motorů může být závodní prostředí zajímavé jak pro řidiče, tak pro diváky.
Chápeme a souhlasíme, že na okruhy benzínové výpary a řev výfukových potrubí neodmyslitelně patří. Pokud se ale jednou skutečně bude závodit plně “bezfosilně”, víme, na jaký elektromobil budeme vzpomínat. Na ten, který šel tehdy až do extrému, aby ukázal svoji unikátnost.