Této ukrajinské rodině se smůla opravdu lepí na paty. Útěk ze státu, který jim Ruská federace ničí před očima jako domeček z karet, jim navíc zkomplikovalo vlastnictví elektromobilu. Do choulostivé situace se dostal Model S od Tesly, když se v rumunském Sibiu z důvodu vybitého akumulátoru zastavil a odmítl jet dál, a to uprostřed silnice.
Nešťastník z ukrajinského Kyjeva se vydal hledat bezpečí do Rumunska ve své Tesle Model S, ale bohužel příliš nedbal na fakt, že kapacita jeho baterie je už skutečně na dně.
Elektromobil se následně zastavil na tom snad nejhorším místě, tedy v jednom z pruhů velmi rušné ulice Sibiu. Je pravdou, že odstavený vůz od Tesly vypadá být už lehce staršího ročníku, podle fotografie pořízené jiným řidičem tipujeme modelový rok 2014 či 2015, takže můžeme pouze odhadovat, v jaké kondici byl akumulátor.
Čtěte také: Jak si vede Tesla Model 3 po 3 letech a 160 tisících kilometrech? Nejspíš budete překvapeni!
Na snímku je také vidět kabel linoucí se od elektromobilu až k nedaleké čerpací stanici, pomocí kterého dával majitel Teslu opět dohromady, jednalo se přitom pravděpodobně o klasickou 230V zásuvku, takže vůz dopravu blokoval minimálně pár desítek minut.
Sibiu přitom dostalo první Supercharger již v létě roku 2021, který se nacházel ve stejné ulici, jenže přesně na druhé straně, než kam Model S mířil. Ještě hůře se to chápe v situaci, kdy řídíte elektromobil s nejpropracovanějším systémem plánování cest, který nabíjení v podstatě řeší za vás. Je to však v současné situaci více než pochopitelné…
Této ukrajinské rodině se smůla opravdu lepí na paty. Útěk ze státu, který jim Ruská federace ničí před očima jako domeček z karet, jim navíc zkomplikovalo vlastnictví elektromobilu. Do choulostivé situace se dostal Model S od Tesly, když se v rumunském Sibiu z důvodu vybitého akumulátoru zastavil a odmítl jet dál, a to uprostřed silnice.
Nešťastník z ukrajinského Kyjeva se vydal hledat bezpečí do Rumunska ve své Tesle Model S, ale bohužel příliš nedbal na fakt, že kapacita jeho baterie je už skutečně na dně.
Elektromobil se následně zastavil na tom snad nejhorším místě, tedy v jednom z pruhů velmi rušné ulice Sibiu. Je pravdou, že odstavený vůz od Tesly vypadá být už lehce staršího ročníku, podle fotografie pořízené jiným řidičem tipujeme modelový rok 2014 či 2015, takže můžeme pouze odhadovat, v jaké kondici byl akumulátor.
Čtěte také: Jak si vede Tesla Model 3 po 3 letech a 160 tisících kilometrech? Nejspíš budete překvapeni!
Na snímku je také vidět kabel linoucí se od elektromobilu až k nedaleké čerpací stanici, pomocí kterého dával majitel Teslu opět dohromady, jednalo se přitom pravděpodobně o klasickou 230V zásuvku, takže vůz dopravu blokoval minimálně pár desítek minut.
Sibiu přitom dostalo první Supercharger již v létě roku 2021, který se nacházel ve stejné ulici, jenže přesně na druhé straně, než kam Model S mířil. Ještě hůře se to chápe v situaci, kdy řídíte elektromobil s nejpropracovanějším systémem plánování cest, který nabíjení v podstatě řeší za vás. Je to však v současné situaci více než pochopitelné…