Nový elektromobil a zároveň první automobil tohoto druhu od Volva má v názvu “Recharge”. Toto označení budou u Volva dostávat elektrické a plug-in modely.
Elektrická verze se do značné míry shoduje s konvenční XC40. Samozřejmě, maska chladiče byla zaslepena a namísto hrdla nádrže se nastěhoval nabíjecí konektor. Pod přední kapotou je navíc úložný prostor o velikosti 30 litrů. Páté dveře pak ukrývají namísto původních 460 litrů prostoru jen 413 litrů.
Pohon obstarávají elektromotory na obou nápravách. Celkový výkon soustavy je 304 kW a točivý moment má hodnotu 660 Nm. Tyto parametry udělí vozu zrychlení z nuly na 100 km/h za 4,9 sekundy.
Akumulátor má kapacitu 78 kWh, z čehož je využitelných 75 kWh. Rychlonabíjením zatím blíže nespecifikovaným výkonem se má dobít na 80 % za 40 minut. Dle WLTP cyklu bude dojezd přes 400 km.
Palubní deska zůstala stejná, změnou je jen infotainment, který využívá systému od Googlu. Uvedení na trh bude v příštím roce, cenovka zatím oznámena nebyla.
Nový elektromobil a zároveň první automobil tohoto druhu od Volva má v názvu “Recharge”. Toto označení budou u Volva dostávat elektrické a plug-in modely.
Elektrická verze se do značné míry shoduje s konvenční XC40. Samozřejmě, maska chladiče byla zaslepena a namísto hrdla nádrže se nastěhoval nabíjecí konektor. Pod přední kapotou je navíc úložný prostor o velikosti 30 litrů. Páté dveře pak ukrývají namísto původních 460 litrů prostoru jen 413 litrů.
Pohon obstarávají elektromotory na obou nápravách. Celkový výkon soustavy je 304 kW a točivý moment má hodnotu 660 Nm. Tyto parametry udělí vozu zrychlení z nuly na 100 km/h za 4,9 sekundy.
Akumulátor má kapacitu 78 kWh, z čehož je využitelných 75 kWh. Rychlonabíjením zatím blíže nespecifikovaným výkonem se má dobít na 80 % za 40 minut. Dle WLTP cyklu bude dojezd přes 400 km.
Palubní deska zůstala stejná, změnou je jen infotainment, který využívá systému od Googlu. Uvedení na trh bude v příštím roce, cenovka zatím oznámena nebyla.