Německého výrobce trápí palčivý problém. Volkswagen nemá dostatečnou poptávku po elektromobilech a musí tak měnit výrobní plány. Jak to bude společnost řešit?
Problémy německého výrobce s poptávkou se hromadí. Po informacích o snížení výroby v závodě v Emdenu, chystaném snižování počtu zaměstnanců ve Cvikově a také o možném ukončení výroby v Drážďanech, nové zprávy od agentury Reuters uvádí, že k vyrovnání nabídky s poptávkou bude pravděpodobně nutné i další snížení výroby.
Volkswagen má být tentokrát nucen zastavit produkci modelů Volkswagen ID.3 a Cupra Born v německém Cvikově a Drážďanech. Učiní tak minimálně do 16. října. Další čtyři elektormobily postavené na platformě MEB, které v těchto továrnách Volkswagen vyrábí, však dále budou vyráběny v rámci třísměnného provozu.
Čtěte také: Volkswagen Tiguan (2024) je tu. Plug-in hybrid zaujme dojezdem 100 km
Dočasné ukončení výroby opravdu není řešením. Podle mnoha zdrojů Volkswagen možná zcela ve Cvikově ukončí třísměnnou výrobu. Tolik vozů, kolik zde německý výrobce vyrobí, prostě nestíhá prodávat. Volkswagen tak bude donucen porušit svůj plán, který pro tuto továrnu před lety stanovil.
Když se totiž továrna transformovala z výroby spalovacích aut na plnou výrobu elektromobilů, předpokládalo se, že výroba a zaměstnanost budou pokračovat na plnou kapacitu. Automobilka však již nyní vyjednává s pracovníky závodu o nové výrobní dohodě. Problémy s poptávkou tak trápí trh i přesto, že jde prodej elektrických automobilů stále strmě vzhůru.
Německého výrobce trápí palčivý problém. Volkswagen nemá dostatečnou poptávku po elektromobilech a musí tak měnit výrobní plány. Jak to bude společnost řešit?
Problémy německého výrobce s poptávkou se hromadí. Po informacích o snížení výroby v závodě v Emdenu, chystaném snižování počtu zaměstnanců ve Cvikově a také o možném ukončení výroby v Drážďanech, nové zprávy od agentury Reuters uvádí, že k vyrovnání nabídky s poptávkou bude pravděpodobně nutné i další snížení výroby.
Volkswagen má být tentokrát nucen zastavit produkci modelů Volkswagen ID.3 a Cupra Born v německém Cvikově a Drážďanech. Učiní tak minimálně do 16. října. Další čtyři elektormobily postavené na platformě MEB, které v těchto továrnách Volkswagen vyrábí, však dále budou vyráběny v rámci třísměnného provozu.
Čtěte také: Volkswagen Tiguan (2024) je tu. Plug-in hybrid zaujme dojezdem 100 km
Dočasné ukončení výroby opravdu není řešením. Podle mnoha zdrojů Volkswagen možná zcela ve Cvikově ukončí třísměnnou výrobu. Tolik vozů, kolik zde německý výrobce vyrobí, prostě nestíhá prodávat. Volkswagen tak bude donucen porušit svůj plán, který pro tuto továrnu před lety stanovil.
Když se totiž továrna transformovala z výroby spalovacích aut na plnou výrobu elektromobilů, předpokládalo se, že výroba a zaměstnanost budou pokračovat na plnou kapacitu. Automobilka však již nyní vyjednává s pracovníky závodu o nové výrobní dohodě. Problémy s poptávkou tak trápí trh i přesto, že jde prodej elektrických automobilů stále strmě vzhůru.