Volkswagen I.D. CROZZ: plně elektrické SUV s dojezdem až 500 km

Volkswagen vyvíjí zcela novou řadu avantgardních elektromobilů. Důležitým výhledem na tyto nové protagonisty elektrické mobility je studie I.D. CROZZ, která slaví světovou premiéru na autosalonu v Šanghaji.

Herbert Diess, předseda představenstva značky Volkswagen, řekl: „Do roku 2025 chceme zvýšit prodej elektromobilů na jeden milion vozidel ročně. Hlavní roli při realizaci tohoto cíle bude hrát I.D. CROZZ. Jeho výroba bude zahájena v roce 2020.“

Po premiérách studií I.D. (Paříž 2016) a I.D. BUZZ (Detroit 2017) přichází nyní I.D. CROZZ, třetí člen modelové řady I.D. – nové generace vozidel s nulovými emisemi, dlouhým dojezdem, charismatickým designem pro elektrickou mobilitu a novým prostředím v interiéru.

I.D. CROZZ je všestranným, sportovně a interaktivně koncipovaným vozidlem s nulovými emisemi, jehož elektrický pohon všech kol přesvědčí jak v městské džungli, tak i na cestách sportovně zaměřeného života. I.D. CROZZ s výkonem 225 kW a nejvyšší rychlostí 180 km/h ujede v kombinovaném cyklu EU až 500 kilometrů na jedno nabití baterií.

Akumulátory lze nabít na 80 procent jejich kapacity během 30 minut pomocí systému rychlého nabíjení. Pokud se řidič dotkne loga VW na volantu po dobu tří sekund, přejde studie do režimu zcela autonomní jízdy „I.D. Pilot“ – I.D. CROZZ v něm vykonává veškeré úkony potřebné k bezpečnému řízení vozidla místo řidiče.

Všechny zobrazovací a ovládací prvky studie jsou digitální. V podstatě se jedná o chytrý telefon na kolech. Nejdůležitější informace jsou promítány do zorného pole řidiče pomocí techniky rozšířené reality. Stále větší význam získává ovládání gesty. Dokonce i k aktivaci světelných žaluzií v panoramatickém střešním okně dochází prostřednictvím gest.

I.D. CROZZ vychází z nové, inovativní platformy pro novou generaci elektromobilů Volkswagen. Moduly náprav a poháněcího ústrojí jsou uloženy co nejblíže k okrajům vozidla a mají velmi kompaktní konstrukci. Akumulátory jsou dokonce kompletně integrovány do podlahy vozidla. Uspořádání sedadel umožňuje vysokou úroveň variability.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Volkswagen I.D. CROZZ: plně elektrické SUV s dojezdem až 500 km

Volkswagen vyvíjí zcela novou řadu avantgardních elektromobilů. Důležitým výhledem na tyto nové protagonisty elektrické mobility je studie I.D. CROZZ, která slaví světovou premiéru na autosalonu v Šanghaji.

Herbert Diess, předseda představenstva značky Volkswagen, řekl: „Do roku 2025 chceme zvýšit prodej elektromobilů na jeden milion vozidel ročně. Hlavní roli při realizaci tohoto cíle bude hrát I.D. CROZZ. Jeho výroba bude zahájena v roce 2020.“

Po premiérách studií I.D. (Paříž 2016) a I.D. BUZZ (Detroit 2017) přichází nyní I.D. CROZZ, třetí člen modelové řady I.D. – nové generace vozidel s nulovými emisemi, dlouhým dojezdem, charismatickým designem pro elektrickou mobilitu a novým prostředím v interiéru.

I.D. CROZZ je všestranným, sportovně a interaktivně koncipovaným vozidlem s nulovými emisemi, jehož elektrický pohon všech kol přesvědčí jak v městské džungli, tak i na cestách sportovně zaměřeného života. I.D. CROZZ s výkonem 225 kW a nejvyšší rychlostí 180 km/h ujede v kombinovaném cyklu EU až 500 kilometrů na jedno nabití baterií.

Akumulátory lze nabít na 80 procent jejich kapacity během 30 minut pomocí systému rychlého nabíjení. Pokud se řidič dotkne loga VW na volantu po dobu tří sekund, přejde studie do režimu zcela autonomní jízdy „I.D. Pilot“ – I.D. CROZZ v něm vykonává veškeré úkony potřebné k bezpečnému řízení vozidla místo řidiče.

Všechny zobrazovací a ovládací prvky studie jsou digitální. V podstatě se jedná o chytrý telefon na kolech. Nejdůležitější informace jsou promítány do zorného pole řidiče pomocí techniky rozšířené reality. Stále větší význam získává ovládání gesty. Dokonce i k aktivaci světelných žaluzií v panoramatickém střešním okně dochází prostřednictvím gest.

I.D. CROZZ vychází z nové, inovativní platformy pro novou generaci elektromobilů Volkswagen. Moduly náprav a poháněcího ústrojí jsou uloženy co nejblíže k okrajům vozidla a mají velmi kompaktní konstrukci. Akumulátory jsou dokonce kompletně integrovány do podlahy vozidla. Uspořádání sedadel umožňuje vysokou úroveň variability.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."