Nabíjecí stanice pro elektromobily budou v Anglii přednastaveny tak, aby se na 9 hodin denně vypínaly. Důvodem je, aby se předešlo případným výpadkům proudu, pokud vláda dosáhne cíle postupného vyřazování benzinových a naftových automobilů.
Vláda Velké Británie říká, že nabíječky elektromobilů by se měly ve špičce vypínat. Obává se dopadu velkého počtu řidičů, kteří budou nabíjet svá auta současně. Ministři také tlačí na postupné ukončení prodeje naftových a benzinových automobilů do roku 2030.
Od května příštího roku nebude každá nová nabíječka automaticky fungovat ve špičkách, aby se zmírnil tlak na národní energickou síť. Pro případné vysoké poptávky nabíjení je také nastaveno takzvané “náhodné zpoždění” až 30 minut.
Ministr dopravy se údajně obává, že obrovské množství řidičů zapojí své auto do nabíječky, když se vrátí domů mezi 17 až 19 hodinou. Motorističtí experti k tomu uvedli, že opatření by mělo být podnětem pro řidiče, aby zvážili nabíjení vozidel v časech mimo špičku.
Čtěte také: Absurdita nebo nutnost? Britové prosadí povinné vybudování nabíjecích bodů
Vláda chce od roku 2030 zakázat prodej benzinových a naftových automobilů, aby pomohla eliminovat emise skleníkových plynů a dosáhla cíle čistých nulových emisí do roku 2050. Podle předpisů světové obchodní organizace nebudou nové nabíječky v domácnostech a na pracovištích standardně fungovat od 8 do 11 hodin a poté od 16 do 22 hodin.
Pro pracovníky, kteří pracují například na noční směny nebo pro lidi s jiným pracovním rozvrhem bude možné přednastavené časy změnit. Veřejných nabíjecích a rychlonabíjecích stanic na dálnicích a silnicích prvních tříd se nařízení nebude týkat. Také výbor pro dopravu letos v létě vyzval majitele, aby dobíjeli baterie málo ale často, aby se předešlo případnému nedostatku energie.
Na základě předpovědi vytvoří elektromobily ve Velké Británii ve špičce do roku 2050 poptávku po energii 18 GW. To zhruba odpovídá šesti jaderným elektrárnám Hinkley Point. Skutečný požadovaný nárůst dodávek ale bude pravděpodobně menší v důsledku vylepšení technologií nabíjení a údaj 18 GW je uváděn jako nejextrémnější scénář.
Nabíjecí stanice pro elektromobily budou v Anglii přednastaveny tak, aby se na 9 hodin denně vypínaly. Důvodem je, aby se předešlo případným výpadkům proudu, pokud vláda dosáhne cíle postupného vyřazování benzinových a naftových automobilů.
Vláda Velké Británie říká, že nabíječky elektromobilů by se měly ve špičce vypínat. Obává se dopadu velkého počtu řidičů, kteří budou nabíjet svá auta současně. Ministři také tlačí na postupné ukončení prodeje naftových a benzinových automobilů do roku 2030.
Od května příštího roku nebude každá nová nabíječka automaticky fungovat ve špičkách, aby se zmírnil tlak na národní energickou síť. Pro případné vysoké poptávky nabíjení je také nastaveno takzvané “náhodné zpoždění” až 30 minut.
Ministr dopravy se údajně obává, že obrovské množství řidičů zapojí své auto do nabíječky, když se vrátí domů mezi 17 až 19 hodinou. Motorističtí experti k tomu uvedli, že opatření by mělo být podnětem pro řidiče, aby zvážili nabíjení vozidel v časech mimo špičku.
Čtěte také: Absurdita nebo nutnost? Britové prosadí povinné vybudování nabíjecích bodů
Vláda chce od roku 2030 zakázat prodej benzinových a naftových automobilů, aby pomohla eliminovat emise skleníkových plynů a dosáhla cíle čistých nulových emisí do roku 2050. Podle předpisů světové obchodní organizace nebudou nové nabíječky v domácnostech a na pracovištích standardně fungovat od 8 do 11 hodin a poté od 16 do 22 hodin.
Pro pracovníky, kteří pracují například na noční směny nebo pro lidi s jiným pracovním rozvrhem bude možné přednastavené časy změnit. Veřejných nabíjecích a rychlonabíjecích stanic na dálnicích a silnicích prvních tříd se nařízení nebude týkat. Také výbor pro dopravu letos v létě vyzval majitele, aby dobíjeli baterie málo ale často, aby se předešlo případnému nedostatku energie.
Na základě předpovědi vytvoří elektromobily ve Velké Británii ve špičce do roku 2050 poptávku po energii 18 GW. To zhruba odpovídá šesti jaderným elektrárnám Hinkley Point. Skutečný požadovaný nárůst dodávek ale bude pravděpodobně menší v důsledku vylepšení technologií nabíjení a údaj 18 GW je uváděn jako nejextrémnější scénář.