Vedle Norska, které je rájem elektromobility, a Švédska, kde jsou prodeje taktéž slušné, je na evropské špičce v prodejích i další severská země – Finsko.
Tamní trh s automobily sice v únoru poklesl o 13 %, ale plug-in hybridy rostou o 25 % za rok. Z 1 109 nových registrací je 5,7 % právě plug-in hybridů.
Ani elektromobily na tom nejsou ve Finsku špatně. Ty tvoří přes 1 % prodejů nových automobilů. S ohledem na klimatické podmínky, jaké ve Finsku panují je pochopitelné, že hybridní pohonné systémy na tom zkrátka budou asi ještě nějaký čas o hodně lépe než vozy, které pohání jenom akumulátor. Tabulka níže pak ukazuje prodeje plug-in hybridů.
S čísly ovšem může zásadně zamíchat příchod Modelu 3, který už se na tamní trh dostal. V tomto ohledu ještě žádná čísla nemáme, ale je dost dobře možné, že se zopakuje podobný úspěch jako v Norsku, kde Tesla dost zatápí ostatním značkám.
Zdroj: insideevs
Vedle Norska, které je rájem elektromobility, a Švédska, kde jsou prodeje taktéž slušné, je na evropské špičce v prodejích i další severská země – Finsko.
Tamní trh s automobily sice v únoru poklesl o 13 %, ale plug-in hybridy rostou o 25 % za rok. Z 1 109 nových registrací je 5,7 % právě plug-in hybridů.
Ani elektromobily na tom nejsou ve Finsku špatně. Ty tvoří přes 1 % prodejů nových automobilů. S ohledem na klimatické podmínky, jaké ve Finsku panují je pochopitelné, že hybridní pohonné systémy na tom zkrátka budou asi ještě nějaký čas o hodně lépe než vozy, které pohání jenom akumulátor. Tabulka níže pak ukazuje prodeje plug-in hybridů.
S čísly ovšem může zásadně zamíchat příchod Modelu 3, který už se na tamní trh dostal. V tomto ohledu ještě žádná čísla nemáme, ale je dost dobře možné, že se zopakuje podobný úspěch jako v Norsku, kde Tesla dost zatápí ostatním značkám.
Zdroj: insideevs