Německá společnost Varta zveřejnila novou tiskovou zprávu, ve které tvrdí, že již brzy přinesou na trh lithium-iontové baterie pro elektrické vozy. Podle všeho půjde o známé válcové články typu 2170, které můžeme znát od kalifornské Tesly. Své pole působnosti ovšem nechtějí omezit jen na automobilový průmysl, a tak jejich využití plánují i v segmentech jako elektrické nářadí a podobně. Kdy se tedy můžeme těšit?
Pilotní produkční linka se spustí už na konci tohoto roku. Nutno podotknout, že Varta rozhodně necílí proti společnostem jako LG Chem, CATL nebo Panasonic. Jejich baterie nebudou mít tak dobrou energetickou hustotu, protože preferují raději možnost vysokého výkonu. Němci tvrdí, že baterii dobijí za šest minut!
Čtěte také: Tesla Gigafactory v Berlíně by mohla začít vyrábět baterie dříve, než se čekalo
Ředitel společnosti vysvětluje, že jejich produkt dokážou využít napříč několika trhy. Od elektromobilů s malou baterií a nízkým dojezdem až po plug-in hybridy či mild hybridy. Nebo třeba elektrické vrtačky. Jinými slovy – nemyslíme si, že by Varta vůbec projevila zájem zásobovat americkou Teslu v Berlíně, protože jak se zdá, tak tady jim pšenka nepokvete. Automobilka totiž potřebuje hlavně baterie, které oplývají vysokou energetickou hustotou.
Sériová výroba baterie s názvem V4Drive započne v roce 2024 s cílem vyrobit 100 až 200 milionů článků za rok. Tomu říkáme opravdu krásný cíl!
Myslíte si, že Varta jednou zařadí i vhodné baterie pro Teslu? Podělte se o názor v diskuzi!
Německá společnost Varta zveřejnila novou tiskovou zprávu, ve které tvrdí, že již brzy přinesou na trh lithium-iontové baterie pro elektrické vozy. Podle všeho půjde o známé válcové články typu 2170, které můžeme znát od kalifornské Tesly. Své pole působnosti ovšem nechtějí omezit jen na automobilový průmysl, a tak jejich využití plánují i v segmentech jako elektrické nářadí a podobně. Kdy se tedy můžeme těšit?
Pilotní produkční linka se spustí už na konci tohoto roku. Nutno podotknout, že Varta rozhodně necílí proti společnostem jako LG Chem, CATL nebo Panasonic. Jejich baterie nebudou mít tak dobrou energetickou hustotu, protože preferují raději možnost vysokého výkonu. Němci tvrdí, že baterii dobijí za šest minut!
Čtěte také: Tesla Gigafactory v Berlíně by mohla začít vyrábět baterie dříve, než se čekalo
Ředitel společnosti vysvětluje, že jejich produkt dokážou využít napříč několika trhy. Od elektromobilů s malou baterií a nízkým dojezdem až po plug-in hybridy či mild hybridy. Nebo třeba elektrické vrtačky. Jinými slovy – nemyslíme si, že by Varta vůbec projevila zájem zásobovat americkou Teslu v Berlíně, protože jak se zdá, tak tady jim pšenka nepokvete. Automobilka totiž potřebuje hlavně baterie, které oplývají vysokou energetickou hustotou.
Sériová výroba baterie s názvem V4Drive započne v roce 2024 s cílem vyrobit 100 až 200 milionů článků za rok. Tomu říkáme opravdu krásný cíl!
Myslíte si, že Varta jednou zařadí i vhodné baterie pro Teslu? Podělte se o názor v diskuzi!