Nissan spustil letos v červnu nový napájecí systém “LEAF to Home” V2H (vozidlo-to-home), který může dodávat elektřinu z 24 kWh lithium-iontové baterie elektrického vozidla (EV) Nissan Leaf do obytného domu, pokud již používá jednotku “EV elektrárna”.
Nissan představil tento systém ve svých japonských distribučních showroomech, kde názorně demonstrovali efektivní distribuci a řízení energie a vlastnosti systémů vestavěných do elektrických vozidel. Společnost plánuje prodat 10 000 kusů v průběhu fiskálního roku. Vše souvisí s nedostakem elektrické energie v Japonsku, ale i s nerovnoměrnou zátěží napájecí soustavy. Brzy to může být problém nejen v Japonsku.
Jednotka Nichicon EV Power Station umožňuje elektřinu uloženou v lithium-iontových bateriích vozidla Nissan Leaf transformovat do obytného domu pokud je připojen konektorem do nabíjecího portu domácí jednotky.
Power Station EV systém má velikost přibližně jako domácí klimatizační jednotka a stejně tak může být umístěn venku.
Tento systém Nichicon je standardizován jak konektorem tak je v souladu se JEVS G 105 úrovní definovanou v Japonsku Automotive Research Institute (JARI). Tento systém může běžet na různých provozních režimech a má funkci časovače, který může být ovládán pomocí displeje z tekutých krystalů (LCD) dotykovým panelem. Elektřina je distribuována automaticky v souladu s potřebou elektrického výkonu a spotřeby domácnosti.
Při nabíjení LEAF | |
Vstupní napětí: | Jednofázový, AC 200V (± 15%), 50 Hz/60 Hz (± 5%) |
Vstupní proud rozsah: | AC 0-36A |
Rozsah výstupního napětí: | DC 50-500V (CHAdeMO Protocol) |
Špičkový výstupní výkon: | 6kW |
Účinnost přeměny: | 90% nebo více (při jmenovitém výkonu) |
Účiník: | 99% nebo více (při jmenovitém výkonu) |
Při dodávce energie do domácností (V2H) | |
Vstupní napětí: | DC 150V-450V |
Vstupní proud rozsah: | DC 0-30A (omezeno kabelovými specifikacemi) Jednofázové třívodičového systému (AC 100V x dvoufázové) |
Výstupní napětí: | AC110V (± 6%), 50 Hz / 60 Hz AC 230V (± 6%), 50 Hz / 60 Hz (Max. ± 2%) |
Výstupní proud: | AC 0 – 30A |
Špičkový výstupní výkon: | 6kW (Single-fázový, 100V AC · 3kW x dvoufázové) |
Účinnost přeměny: | 90% nebo více (při jmenovitém výkonu) |
Vnější rozměry: | 650 mm (W) x 350 mm (D) x 781 mm (H) (bez vyčnívajících částí) |
Hmotnost: | Cca. 60 kg |
Power Station EV může plně nabít Leaf během čtyři hodin, což je přibližně polovina času potřebného při použití normální nabíječky. Všichni aktuální Nissan LEAF majitelé v Japonsku budou moci používat systém, v závislosti na jejich domovských požadavcích na instalaci. S japonskými vládními dotacemi se cena Power EV Station odhaduje na 330.000 Jenů (US 4.153 dolarů) se spotřební daní a instalační poplatek-300.000 Jenů (US 3.775 dolarů) bez daně.
Kapacita systému? 24 kWh lithium-iontový akumulátor má dostatečnou energii k zásobení průměrné japonské domácnosti na asi dva až tři dny.
Nissan spustil letos v červnu nový napájecí systém “LEAF to Home” V2H (vozidlo-to-home), který může dodávat elektřinu z 24 kWh lithium-iontové baterie elektrického vozidla (EV) Nissan Leaf do obytného domu, pokud již používá jednotku “EV elektrárna”.
Nissan představil tento systém ve svých japonských distribučních showroomech, kde názorně demonstrovali efektivní distribuci a řízení energie a vlastnosti systémů vestavěných do elektrických vozidel. Společnost plánuje prodat 10 000 kusů v průběhu fiskálního roku. Vše souvisí s nedostakem elektrické energie v Japonsku, ale i s nerovnoměrnou zátěží napájecí soustavy. Brzy to může být problém nejen v Japonsku.
Jednotka Nichicon EV Power Station umožňuje elektřinu uloženou v lithium-iontových bateriích vozidla Nissan Leaf transformovat do obytného domu pokud je připojen konektorem do nabíjecího portu domácí jednotky.
Power Station EV systém má velikost přibližně jako domácí klimatizační jednotka a stejně tak může být umístěn venku.
Tento systém Nichicon je standardizován jak konektorem tak je v souladu se JEVS G 105 úrovní definovanou v Japonsku Automotive Research Institute (JARI). Tento systém může běžet na různých provozních režimech a má funkci časovače, který může být ovládán pomocí displeje z tekutých krystalů (LCD) dotykovým panelem. Elektřina je distribuována automaticky v souladu s potřebou elektrického výkonu a spotřeby domácnosti.
Při nabíjení LEAF | |
Vstupní napětí: | Jednofázový, AC 200V (± 15%), 50 Hz/60 Hz (± 5%) |
Vstupní proud rozsah: | AC 0-36A |
Rozsah výstupního napětí: | DC 50-500V (CHAdeMO Protocol) |
Špičkový výstupní výkon: | 6kW |
Účinnost přeměny: | 90% nebo více (při jmenovitém výkonu) |
Účiník: | 99% nebo více (při jmenovitém výkonu) |
Při dodávce energie do domácností (V2H) | |
Vstupní napětí: | DC 150V-450V |
Vstupní proud rozsah: | DC 0-30A (omezeno kabelovými specifikacemi) Jednofázové třívodičového systému (AC 100V x dvoufázové) |
Výstupní napětí: | AC110V (± 6%), 50 Hz / 60 Hz AC 230V (± 6%), 50 Hz / 60 Hz (Max. ± 2%) |
Výstupní proud: | AC 0 – 30A |
Špičkový výstupní výkon: | 6kW (Single-fázový, 100V AC · 3kW x dvoufázové) |
Účinnost přeměny: | 90% nebo více (při jmenovitém výkonu) |
Vnější rozměry: | 650 mm (W) x 350 mm (D) x 781 mm (H) (bez vyčnívajících částí) |
Hmotnost: | Cca. 60 kg |
Power Station EV může plně nabít Leaf během čtyři hodin, což je přibližně polovina času potřebného při použití normální nabíječky. Všichni aktuální Nissan LEAF majitelé v Japonsku budou moci používat systém, v závislosti na jejich domovských požadavcích na instalaci. S japonskými vládními dotacemi se cena Power EV Station odhaduje na 330.000 Jenů (US 4.153 dolarů) se spotřební daní a instalační poplatek-300.000 Jenů (US 3.775 dolarů) bez daně.
Kapacita systému? 24 kWh lithium-iontový akumulátor má dostatečnou energii k zásobení průměrné japonské domácnosti na asi dva až tři dny.