Mercedes už nebude vyvíjet žádné nové plug-in hybridy. Konec této konfigurace pohonu byl nedávno oznámen na IAA 2021 v Mnichově. Není to tak dávno, co byl plug-in hybrid z mnoha koutů automobilového průmyslu hlasitě chválen jako důležitá překlenovací technologie na cestě k většímu počtu elektromobilů.
U Mercedesu se zdá, že druhého břehu už bylo dosaženo, protože mostu hrozí demolice. Na IAA Mobility v Mnichově bylo totiž řečeno, že ve Stuttgartu už nebude vyvinut žádný nový PHEV.
Mluvčí Mercedesu výše uvedenou informaci potvrdil: “To je pravda. Důraz klademe především na nový vývoj, protože současná čtvrtá generace našeho plug-in hybridního pohonného ústrojí (v GLE, třídě S a C- Class) bude nabízena i v budoucích modelech”.
Nový plug-in hybrid od Mercedesu lze v současné době také vidět na veletrhu v Mnichově, i když koncept je jiný. V Mercedesu-AMG GT63 S E Performance je celý systém, jak už název napovídá, převeden na maximální výkon a generuje celkový výkon 843 koňských sil.
Popravdě řečeno, není velkým překvapením, že už vývojový plán Mercedesu nepočítá s žádným novým PHEV. Stuttgartská společnost ostatně již v minulosti oznámila, že do roku 2025 by měla existovat plně elektrická varianta pro každý model a celonárodní přechod na čistě elektrický pohon má pevné místo v kalendáři na konci dekády.
Čtěte také: Mercedes-Benz EQG přijíždí jako povedený koncept, který je silnější než čas
Mercedes v současné době pracuje na světové premiéře hyperúčinného elektromobilu s dojezdem až 1 000 kilometrů na jedno nabití s pracovním názvem Vision EQXX. V příštím roce bude vůz pravděpodobně odhalen a na rok 2022 bylo také oznámeno představení luxusního SUV EQS.
U plug-in hybridů naopak zůstává maximální elektrický dosah jen 100 kilometrů. Možná vás nový Mercedes EQE přesvědčí, že je automobilka na správné cestě.
Na cestě k plně elektrickému portfoliu vozidel se už Mercedes nechce zabývat vývojem hybridních pohonných jednotek. Je to celkem logické, i když výrobce si nechává zadní vrátka otevřená. Nakonec ze Stuttgartu zaznělo, že do konce desetiletí budou nabízet pouze BEV, ale pouze tam, kde to trh dovolí.
Mercedes už nebude vyvíjet žádné nové plug-in hybridy. Konec této konfigurace pohonu byl nedávno oznámen na IAA 2021 v Mnichově. Není to tak dávno, co byl plug-in hybrid z mnoha koutů automobilového průmyslu hlasitě chválen jako důležitá překlenovací technologie na cestě k většímu počtu elektromobilů.
U Mercedesu se zdá, že druhého břehu už bylo dosaženo, protože mostu hrozí demolice. Na IAA Mobility v Mnichově bylo totiž řečeno, že ve Stuttgartu už nebude vyvinut žádný nový PHEV.
Mluvčí Mercedesu výše uvedenou informaci potvrdil: “To je pravda. Důraz klademe především na nový vývoj, protože současná čtvrtá generace našeho plug-in hybridního pohonného ústrojí (v GLE, třídě S a C- Class) bude nabízena i v budoucích modelech”.
Nový plug-in hybrid od Mercedesu lze v současné době také vidět na veletrhu v Mnichově, i když koncept je jiný. V Mercedesu-AMG GT63 S E Performance je celý systém, jak už název napovídá, převeden na maximální výkon a generuje celkový výkon 843 koňských sil.
Popravdě řečeno, není velkým překvapením, že už vývojový plán Mercedesu nepočítá s žádným novým PHEV. Stuttgartská společnost ostatně již v minulosti oznámila, že do roku 2025 by měla existovat plně elektrická varianta pro každý model a celonárodní přechod na čistě elektrický pohon má pevné místo v kalendáři na konci dekády.
Čtěte také: Mercedes-Benz EQG přijíždí jako povedený koncept, který je silnější než čas
Mercedes v současné době pracuje na světové premiéře hyperúčinného elektromobilu s dojezdem až 1 000 kilometrů na jedno nabití s pracovním názvem Vision EQXX. V příštím roce bude vůz pravděpodobně odhalen a na rok 2022 bylo také oznámeno představení luxusního SUV EQS.
U plug-in hybridů naopak zůstává maximální elektrický dosah jen 100 kilometrů. Možná vás nový Mercedes EQE přesvědčí, že je automobilka na správné cestě.
Na cestě k plně elektrickému portfoliu vozidel se už Mercedes nechce zabývat vývojem hybridních pohonných jednotek. Je to celkem logické, i když výrobce si nechává zadní vrátka otevřená. Nakonec ze Stuttgartu zaznělo, že do konce desetiletí budou nabízet pouze BEV, ale pouze tam, kde to trh dovolí.