Tak to vypadá, že se řediteli automobilky Tesla daří vše, na co sáhne. Jeho nový startup The Boring Company slavnostně otevřel tzv. “Las Vegas Loop”, který dokázal v podzemí propojit ta nejvíce strategická místa ve městě hříchu. Ve své podstatě jde o takové výletní kolečko, byť stále chybí například vyhlášený neonový Strip.
Elon Musk už má jeden menší testovací tunel v Los Angeles, nicméně plnohodnotný systém stále chyběl. To je už ovšem minulostí, protože celý projekt v Las Vegas konečně zpřístupnil veřejnosti, a tak se může kdokoliv přemístit v podzemí za pomoci elektromobilů Tesla.
Tunelový komplex je dlouhý celkem 2,4 kilometru a skládá se celkem ze tří stanic. V budoucnu pak celý projekt počítá s mnohem větším záběrem, nicméně na vše se musí postupně. Současný stav dovoluje převést až 4440 pasažérů za hodinu, což je ovšem jen špetka tamní dopravy. Muska tedy čeká mnohem větší úkol.
Jedinou pihou na kráse je pak způsob, jakým se pasažéři skrze tunel přepravovali. Zatím není možné komplex projet zcela autonomně, a tak musel být za volantem přítomen řidič, který nesměl překročit maximální rychlost 56 km/h.
Nyní nezbývá než čekat, jak tunel vydrží reálné využití a zda se opravdu jedná o nějak výraznou pomoc v rámci tamní dopravy.
Vyzkoušeli byste takový tunel? Podělte se o názor v diskuzi!
Tak to vypadá, že se řediteli automobilky Tesla daří vše, na co sáhne. Jeho nový startup The Boring Company slavnostně otevřel tzv. “Las Vegas Loop”, který dokázal v podzemí propojit ta nejvíce strategická místa ve městě hříchu. Ve své podstatě jde o takové výletní kolečko, byť stále chybí například vyhlášený neonový Strip.
Elon Musk už má jeden menší testovací tunel v Los Angeles, nicméně plnohodnotný systém stále chyběl. To je už ovšem minulostí, protože celý projekt v Las Vegas konečně zpřístupnil veřejnosti, a tak se může kdokoliv přemístit v podzemí za pomoci elektromobilů Tesla.
Tunelový komplex je dlouhý celkem 2,4 kilometru a skládá se celkem ze tří stanic. V budoucnu pak celý projekt počítá s mnohem větším záběrem, nicméně na vše se musí postupně. Současný stav dovoluje převést až 4440 pasažérů za hodinu, což je ovšem jen špetka tamní dopravy. Muska tedy čeká mnohem větší úkol.
Jedinou pihou na kráse je pak způsob, jakým se pasažéři skrze tunel přepravovali. Zatím není možné komplex projet zcela autonomně, a tak musel být za volantem přítomen řidič, který nesměl překročit maximální rychlost 56 km/h.
Nyní nezbývá než čekat, jak tunel vydrží reálné využití a zda se opravdu jedná o nějak výraznou pomoc v rámci tamní dopravy.
Vyzkoušeli byste takový tunel? Podělte se o názor v diskuzi!