Jedna z nejdůležitějších postav Tesly a zároveň osoba, která měla na starost v podstatě celý vývoj Roadsteru je na odchodu. Ptáte se kam? Do společnosti Ford. Můžeme jen doufat, že to nebude znamenat další prodlevu sériové produkce tohohle raketového vozidla. Tak jako tak, pro kalifornskou automobilku to bude rozhodně velká ztráta. Podobná situace přitom nenastala poprvé.
Alan Clarke je ve svém oboru opravdovou špičkou a v Tesle působil více než deset let. V roce 2009 začínal jako vedoucí konstruktér a pracoval třeba na ikonických klikách dveří Modelu S. Ostatně většinu svých znalostí, úspěchů a zkušeností popsal na sociální síti LinkedIn, očividně se skutečně nenudil.
Krom toho, že se aktivně věnoval Modelu S, pro který udělal opravdu mnoho, navrhl třeba integraci pohonné jednotky a hnacího ústrojí pro Model X. Poslední čtyři roky Clarke zastával pozici ředitele programového inženýrství a k tomu měl na starost Roadster, kterého byl hlavním inženýrem. Paralelně byl zároveň vedoucím architektury Modelu 3 a Y. Řekněme, že toho měl až nad hlavu.
Čtěte také: Tesla zase na pranýři! Elektromobily samy od sebe brzdí, stížnosti se kupí
Mezi jeho další úspěchy se řadí účast na patentu u modelu Cybertruck. Jméno Clarka se objevilo u vynálezu posuvného solárního panelu umístěného na vrchní straně vozu.
Před týdnem Clark oznámil, že přijal pozici ve vývojové skupině pro pokročilé elektromobily Ford. Připojí se tak třeba k Dougu Fieldovi, který si prošel velmi podobnou životní situací. Rovněž zastával špičkovou inženýrskou pozici v Tesle a podívejte se, kde skončil.
Takových případů je ale více, zkušení inženýři opouštějí Teslu, aby následně hledali uplatnění u jedné z tradičních automobilek. Vyvstává otázka, proč tomu tak je. Lepší pracovní zázemí, nebo atraktivnější platové podmínky? I to je možné.
Za kalifornskou automobilkou se obecně v poslední době line velmi negativní aura. Neustálé svolávání vadných vozů a kontroverzní situace na pracovišti v čele s nedávno odhalenou rasovou segregací na jedné z poboček. To příjemnému pracovnímu prostředí zrovna nenahrává.
Jedna z nejdůležitějších postav Tesly a zároveň osoba, která měla na starost v podstatě celý vývoj Roadsteru je na odchodu. Ptáte se kam? Do společnosti Ford. Můžeme jen doufat, že to nebude znamenat další prodlevu sériové produkce tohohle raketového vozidla. Tak jako tak, pro kalifornskou automobilku to bude rozhodně velká ztráta. Podobná situace přitom nenastala poprvé.
Alan Clarke je ve svém oboru opravdovou špičkou a v Tesle působil více než deset let. V roce 2009 začínal jako vedoucí konstruktér a pracoval třeba na ikonických klikách dveří Modelu S. Ostatně většinu svých znalostí, úspěchů a zkušeností popsal na sociální síti LinkedIn, očividně se skutečně nenudil.
Krom toho, že se aktivně věnoval Modelu S, pro který udělal opravdu mnoho, navrhl třeba integraci pohonné jednotky a hnacího ústrojí pro Model X. Poslední čtyři roky Clarke zastával pozici ředitele programového inženýrství a k tomu měl na starost Roadster, kterého byl hlavním inženýrem. Paralelně byl zároveň vedoucím architektury Modelu 3 a Y. Řekněme, že toho měl až nad hlavu.
Čtěte také: Tesla zase na pranýři! Elektromobily samy od sebe brzdí, stížnosti se kupí
Mezi jeho další úspěchy se řadí účast na patentu u modelu Cybertruck. Jméno Clarka se objevilo u vynálezu posuvného solárního panelu umístěného na vrchní straně vozu.
Před týdnem Clark oznámil, že přijal pozici ve vývojové skupině pro pokročilé elektromobily Ford. Připojí se tak třeba k Dougu Fieldovi, který si prošel velmi podobnou životní situací. Rovněž zastával špičkovou inženýrskou pozici v Tesle a podívejte se, kde skončil.
Takových případů je ale více, zkušení inženýři opouštějí Teslu, aby následně hledali uplatnění u jedné z tradičních automobilek. Vyvstává otázka, proč tomu tak je. Lepší pracovní zázemí, nebo atraktivnější platové podmínky? I to je možné.
Za kalifornskou automobilkou se obecně v poslední době line velmi negativní aura. Neustálé svolávání vadných vozů a kontroverzní situace na pracovišti v čele s nedávno odhalenou rasovou segregací na jedné z poboček. To příjemnému pracovnímu prostředí zrovna nenahrává.