Tesla se snaží neustále snižovat náklady na výrobu elektromobilů, jenže co americká automobilka předvedla před měsícem, tomu se skoro nechtělo věřit. Musk aspol. se rozhodli, že přestanou vyrábět Modely S a X ve verzi s levostranným řízením, což rozhodně nelibě nesli zákazníci, kteří roky čekali na dodání nového Plaidu.
Zákazníci ve Velké Británii a dalších zemích s levostranným řízením, kteří stejně jako ostatní opravdu dlouho čekali na nový Plaid, se nakonec dozvěděli, že jej mohou dostat jen s pravostranným řízením (tedy jezdí se vpravo, volant je umístěný vlevo – pozn. redakce), nebo mají zrušit objednávku. Bylo to jako z opravdu hrozného snu, se kterým se nedá nic dělat.
Ale nakonec přeci jen přišlo řešení. Tesla situaci vyřešila „po svém“ a těm, kteří se přesto rozhodli si vůz s opačným řízením pořídit, dodala jednu dost nečekanou věcičku, která by mohla v některých případech pomoci s problémy, které prostě při jízdě s opačným řízením chtě nechtě nastanou. O co se jedná?
Dalo by se to nazvat něco jako „prodloužená ruka“ nebo „teleskopická tyč“. Ano, čtete správně. Zákazníci ve Velké Británii se nestačí divit, co jim Tesla společně s vozem poslala. V krabici s příchodným názvem „The Reacher“ se nachází věcička, se kterou mnohem lépe dosáhnete přes okénko spolujezdce, abyste například přiložili kartu nebo čip u brány, apod.
Čtěte také: Tesla dál válí! Předčila očekávání a dodala rekordní počet aut za čtvrtletí
Není to jen Velká Británie, ale také například Austrálie, Singapur a Thajsko, kde se řídí na opačné straně, než ve zbytku světa. Je samozřejmě jasné, že automobilky v těchto zemích asi nebudou prodávat miliony vozů, ale zcela sabotovat místní zvyklost, ba co zvyklost, ale pravidlo, je poněkud nešťastné.
Umíte si představit situace, kdy nejen kvůli rozdílnému výhledu z vozu mohou vznikat nebezpečné situace, nebo že byste u každé závory museli vystupovat a auto obcházet, abyste mohli například přiložit kartičku, čip, nebo zaplatit za mýtné? Ani bychom se nedivili, kdyby se zákazníci v uvedených zemích s levostranným řízením na Teslu raději vykašlali, co říkáte?
Tesla se snaží neustále snižovat náklady na výrobu elektromobilů, jenže co americká automobilka předvedla před měsícem, tomu se skoro nechtělo věřit. Musk aspol. se rozhodli, že přestanou vyrábět Modely S a X ve verzi s levostranným řízením, což rozhodně nelibě nesli zákazníci, kteří roky čekali na dodání nového Plaidu.
Zákazníci ve Velké Británii a dalších zemích s levostranným řízením, kteří stejně jako ostatní opravdu dlouho čekali na nový Plaid, se nakonec dozvěděli, že jej mohou dostat jen s pravostranným řízením (tedy jezdí se vpravo, volant je umístěný vlevo – pozn. redakce), nebo mají zrušit objednávku. Bylo to jako z opravdu hrozného snu, se kterým se nedá nic dělat.
Ale nakonec přeci jen přišlo řešení. Tesla situaci vyřešila „po svém“ a těm, kteří se přesto rozhodli si vůz s opačným řízením pořídit, dodala jednu dost nečekanou věcičku, která by mohla v některých případech pomoci s problémy, které prostě při jízdě s opačným řízením chtě nechtě nastanou. O co se jedná?
Dalo by se to nazvat něco jako „prodloužená ruka“ nebo „teleskopická tyč“. Ano, čtete správně. Zákazníci ve Velké Británii se nestačí divit, co jim Tesla společně s vozem poslala. V krabici s příchodným názvem „The Reacher“ se nachází věcička, se kterou mnohem lépe dosáhnete přes okénko spolujezdce, abyste například přiložili kartu nebo čip u brány, apod.
Čtěte také: Tesla dál válí! Předčila očekávání a dodala rekordní počet aut za čtvrtletí
Není to jen Velká Británie, ale také například Austrálie, Singapur a Thajsko, kde se řídí na opačné straně, než ve zbytku světa. Je samozřejmě jasné, že automobilky v těchto zemích asi nebudou prodávat miliony vozů, ale zcela sabotovat místní zvyklost, ba co zvyklost, ale pravidlo, je poněkud nešťastné.
Umíte si představit situace, kdy nejen kvůli rozdílnému výhledu z vozu mohou vznikat nebezpečné situace, nebo že byste u každé závory museli vystupovat a auto obcházet, abyste mohli například přiložit kartičku, čip, nebo zaplatit za mýtné? Ani bychom se nedivili, kdyby se zákazníci v uvedených zemích s levostranným řízením na Teslu raději vykašlali, co říkáte?