Proces prodeje vozidla málokdy zabere méně než hodinu. Tesla se snaží zkrátit ho na co nejmenší možnou dobu.
S blížícím se koncem čtvrtletí začíná automobilka tlačit na prodeje, respektive spíše na to, aby prodala co nejvíce vozidel v co nejkratším čase. Proto nyní Tesla prodává a vydává vozidla přímo z Gigafactory 1, která má sloužit primárně k výrobě baterií.
Navíc ti, co si pro nové vozidlo přijedou do Gigafactory, tím získají i možnost absolvovat prohlídku továrny. Ta navíc není v nijak atraktivní lokalitě v severní Nevadě, takže Tesla se zkrátka snaží nabídnout něco navíc těm, co se jinak vydají do končin, kam by jinak nezavítali. V tuto chvíli má být prodejní cíl pro Ameriku splněn z 81 %, takže uvidíme, jak moc bude Tesla s čísly ještě schopna zahýbat.
Zdroj: Electrek
Proces prodeje vozidla málokdy zabere méně než hodinu. Tesla se snaží zkrátit ho na co nejmenší možnou dobu.
S blížícím se koncem čtvrtletí začíná automobilka tlačit na prodeje, respektive spíše na to, aby prodala co nejvíce vozidel v co nejkratším čase. Proto nyní Tesla prodává a vydává vozidla přímo z Gigafactory 1, která má sloužit primárně k výrobě baterií.
Navíc ti, co si pro nové vozidlo přijedou do Gigafactory, tím získají i možnost absolvovat prohlídku továrny. Ta navíc není v nijak atraktivní lokalitě v severní Nevadě, takže Tesla se zkrátka snaží nabídnout něco navíc těm, co se jinak vydají do končin, kam by jinak nezavítali. V tuto chvíli má být prodejní cíl pro Ameriku splněn z 81 %, takže uvidíme, jak moc bude Tesla s čísly ještě schopna zahýbat.
Zdroj: Electrek