Po delší době se rozezní hluk strojů na pozemcích Tesly v Nevadě. Společnost rozšíří svoji továrnu pro výrobu baterií typu 4680. Rok po oficiálním oznámení záměru se tak začíná pracovat. Gigafactory v Nevadě je pro Teslu klíčovým místem v zajištění dostatečné zásoby baterií nejen pro automobilový projekt.
Baterie typu 4680 vyrábí Tesla v partnerství v Panasonicem. Kromě článků do automobilů slouží tyto větší cylindrické baterie i v úložištích energie pro domácnosti a v průmyslových řešení. Roční úhrn výroby má podle oficiálního vyjádření zahrnout 105 GWh automobilových modulů a 150 GWh právě pro úložiště. Po dokončení stavebních prací se má jednat o největší výrobní halu na světě.
Současná pracoviště tvoří sotva třetinu z celkové plochy. K navýšení ploch zde nedošlo již několik let. Oba partneři se zaměřili na optimalizaci současné výrobní kapacity. Nákres ukazuje plán na zastavění plochy po dokončení projektu. V tomto porovnání je současná továrna skutečně pouhým základem. V tomto stavu je Tesla Gigafactory již pátým rokem.
Čtěte také: Nižší cena a dojezd až 800 km! Panasonic bude pro Teslu vyrábět nové baterie
Tento měsíc Tesla oznámila výrazný posun v rozšíření závodu. Kromě baterií přibude i nový linka na výrobu nákladního tahače Tesla Semi. Často vídáme ve spojení s Nevadou rendery, které vypadají výrazně odlišně od současného stavu. Tesla se tak bude opět pomalu blížit své vysněné továrně. Umístění výroby tahače je zcela strategickým krokem, jelikož právě tento model má využívat převážně větší typ bateriových článků. Všechny klíčové komponenty si firma vyrobí na jednom místě. To dokáže výrazně ušetřit výrobní náklady.
Pro Teslu je roční odklad stavby vcelku netradiční. Společnost je známá tím, že velmi krátce po oficiálním oznámení podobných projektů dochází i k zahájení dalších kroků. Díky dronovým záběrům amerického fanouška víme, že první zemní práce se ale odehrávají mimo plochy plánované zástavby. Jde o nečekanou změnu nebo jen Tesla myslí na parkování svých zaměstnanců, vzhledem k tomu, že současné plochy se budou v dohledné době rušit?
Po delší době se rozezní hluk strojů na pozemcích Tesly v Nevadě. Společnost rozšíří svoji továrnu pro výrobu baterií typu 4680. Rok po oficiálním oznámení záměru se tak začíná pracovat. Gigafactory v Nevadě je pro Teslu klíčovým místem v zajištění dostatečné zásoby baterií nejen pro automobilový projekt.
Baterie typu 4680 vyrábí Tesla v partnerství v Panasonicem. Kromě článků do automobilů slouží tyto větší cylindrické baterie i v úložištích energie pro domácnosti a v průmyslových řešení. Roční úhrn výroby má podle oficiálního vyjádření zahrnout 105 GWh automobilových modulů a 150 GWh právě pro úložiště. Po dokončení stavebních prací se má jednat o největší výrobní halu na světě.
Současná pracoviště tvoří sotva třetinu z celkové plochy. K navýšení ploch zde nedošlo již několik let. Oba partneři se zaměřili na optimalizaci současné výrobní kapacity. Nákres ukazuje plán na zastavění plochy po dokončení projektu. V tomto porovnání je současná továrna skutečně pouhým základem. V tomto stavu je Tesla Gigafactory již pátým rokem.
Čtěte také: Nižší cena a dojezd až 800 km! Panasonic bude pro Teslu vyrábět nové baterie
Tento měsíc Tesla oznámila výrazný posun v rozšíření závodu. Kromě baterií přibude i nový linka na výrobu nákladního tahače Tesla Semi. Často vídáme ve spojení s Nevadou rendery, které vypadají výrazně odlišně od současného stavu. Tesla se tak bude opět pomalu blížit své vysněné továrně. Umístění výroby tahače je zcela strategickým krokem, jelikož právě tento model má využívat převážně větší typ bateriových článků. Všechny klíčové komponenty si firma vyrobí na jednom místě. To dokáže výrazně ušetřit výrobní náklady.
Pro Teslu je roční odklad stavby vcelku netradiční. Společnost je známá tím, že velmi krátce po oficiálním oznámení podobných projektů dochází i k zahájení dalších kroků. Díky dronovým záběrům amerického fanouška víme, že první zemní práce se ale odehrávají mimo plochy plánované zástavby. Jde o nečekanou změnu nebo jen Tesla myslí na parkování svých zaměstnanců, vzhledem k tomu, že současné plochy se budou v dohledné době rušit?