V souvislosti s nebezpečím, které představuje koronavirus, hledají automobilky cesty, jak zajistit, aby zákazník byl v bezpečí, tedy nejlépe, aby s ním nepřišly vůbec do fyzického kontaktu.
TIP: Tesla jde do sebe. Za rok 2019 se počet jejích servisních vozů téměř zdvojnásobil
Tesla má své mobilní techniky, kteří zvládnou v případě potřeby přijet přímo k zákazníkovi a vyřešit případný problém přímo u něj. Mají s sebou samozřejmě základní vybavení a náhradní díly. Říká se jim někdy také “Tesla Rangers”.
A v těchto dnech je trochu problém přicházet s lidmi do přímého kontaktu, což je při servisu vozidla zdánlivě nevyhnutelné. V Tesle jsou ale zvyklí řešit takové zapeklité situace netradičně a proto nabízí automobilka službu “No touch service”, tedy “Bezdotykový servis”, ačkoliv obratnější překlad by asi byl “Bezkontaktní servis”.
Zjednodušeně jde o to, že zákazník zaparkuje vůz někde na přístupném místě nebo i třeba v otevřené garáži. Ve chvíli, kdy technik dojede na místo, napíše zákazníkovi zprávu a ten odemkne svoji Teslu na dálku. Plochy a prostor, na který technik v průběhu zásahu sahal, si pak po sobě vydesinfikuje a je-li zásah zpoplatněn, vyřeší se to opět v rámci aplikace platbou přes internet. Technik tak se zákazníkem vůbec nepřijde do fyzického kontaktu a ani se k sobě nemusejí přiblížit.
Podle prvních zkušeností tato služba funguje dobře a technici striktně dodržují minimální odstup od zákazníka 12 stop, tedy zhruba 3,6 metru. Inu, doba si žádá podobná řešení.
zdroj: Electrek
V souvislosti s nebezpečím, které představuje koronavirus, hledají automobilky cesty, jak zajistit, aby zákazník byl v bezpečí, tedy nejlépe, aby s ním nepřišly vůbec do fyzického kontaktu.
TIP: Tesla jde do sebe. Za rok 2019 se počet jejích servisních vozů téměř zdvojnásobil
Tesla má své mobilní techniky, kteří zvládnou v případě potřeby přijet přímo k zákazníkovi a vyřešit případný problém přímo u něj. Mají s sebou samozřejmě základní vybavení a náhradní díly. Říká se jim někdy také “Tesla Rangers”.
A v těchto dnech je trochu problém přicházet s lidmi do přímého kontaktu, což je při servisu vozidla zdánlivě nevyhnutelné. V Tesle jsou ale zvyklí řešit takové zapeklité situace netradičně a proto nabízí automobilka službu “No touch service”, tedy “Bezdotykový servis”, ačkoliv obratnější překlad by asi byl “Bezkontaktní servis”.
Zjednodušeně jde o to, že zákazník zaparkuje vůz někde na přístupném místě nebo i třeba v otevřené garáži. Ve chvíli, kdy technik dojede na místo, napíše zákazníkovi zprávu a ten odemkne svoji Teslu na dálku. Plochy a prostor, na který technik v průběhu zásahu sahal, si pak po sobě vydesinfikuje a je-li zásah zpoplatněn, vyřeší se to opět v rámci aplikace platbou přes internet. Technik tak se zákazníkem vůbec nepřijde do fyzického kontaktu a ani se k sobě nemusejí přiblížit.
Podle prvních zkušeností tato služba funguje dobře a technici striktně dodržují minimální odstup od zákazníka 12 stop, tedy zhruba 3,6 metru. Inu, doba si žádá podobná řešení.
zdroj: Electrek