Největšímu výrobci elektromobilů už se podařilo alespoň trochu srovnat kvalitu výroby. Další bolestí je ale servis, respektive jeho kvalita.
TIP: Servisy Tesly rostou “maximální rychlostí”. Tvrdí Musk
I na tom ale Tesla pracuje a umí závady řešit nejen v rámci svých servisních center, ale mnohdy i na místě. K tomu slouží její Mobile Service divize, která je tvořena techniky schopnými dojet autem k zákazníkovi.
Výhodou pro Teslu je, že tu nejdražší položku, tedy servisní vůz, si je schopna sama zajistit. Pak už stačí jen technik, nářadí, případně pár základních náhradních dílů a je to. V každém případě, minulý rok se počet servisních vozů dramaticky zvedl. Oproti roku 2018 narostl počet o 81 %. Nárůst servisních center a dealerství byl za stejné období o 13 %.
Samozřejmě, nic to nesvědčí o kvalitě samotného servisu. Ale i jen snaha zvýšit počet lidí, kteří servis řeší, znamená, že Tesla si je vědoma toho, že nemůže jen prodávat auta a že prodejem to nekončí, ale naopak začíná.
Zdroj: insideevs
Největšímu výrobci elektromobilů už se podařilo alespoň trochu srovnat kvalitu výroby. Další bolestí je ale servis, respektive jeho kvalita.
TIP: Servisy Tesly rostou “maximální rychlostí”. Tvrdí Musk
I na tom ale Tesla pracuje a umí závady řešit nejen v rámci svých servisních center, ale mnohdy i na místě. K tomu slouží její Mobile Service divize, která je tvořena techniky schopnými dojet autem k zákazníkovi.
Výhodou pro Teslu je, že tu nejdražší položku, tedy servisní vůz, si je schopna sama zajistit. Pak už stačí jen technik, nářadí, případně pár základních náhradních dílů a je to. V každém případě, minulý rok se počet servisních vozů dramaticky zvedl. Oproti roku 2018 narostl počet o 81 %. Nárůst servisních center a dealerství byl za stejné období o 13 %.
Samozřejmě, nic to nesvědčí o kvalitě samotného servisu. Ale i jen snaha zvýšit počet lidí, kteří servis řeší, znamená, že Tesla si je vědoma toho, že nemůže jen prodávat auta a že prodejem to nekončí, ale naopak začíná.
Zdroj: insideevs