V Číně dělají vše možné proto, aby zabránili rozšíření koronaviru. Bohužel, i přes všechna opatření už je celosvětově nakažených zhruba 40 tisíc lidí.
TIP: Tesla Gigafactory 4 v Evropě začne vyrábět první elektromobily v roce 2021
Zavření továren je ale poměrně logickým krokem, který může do značné míry šíření omezit nebo alespoň zpomalit. Gigafactory 3 alias Giga Shanghai, která se nachází nedaleko Šanghaje, tak musela na pokyn úřadů přerušit výrobu. To s sebou samozřejmě nese i zpomalení dodávek vozů zákazníkům, což už Tesla avizovala.
Dobrá zpráva je, že dnes, tedy 10. února, má být výroba obnovena. Po zhruba jednom a půl týdnu, kdy produkce stála, tak začne továrna Tesly v Číně opět chrlit Model 3. Pozitivní je v tomto i přístup čínské vlády. Ta nabídla pomoc, která může mít třeba formu půjčky s nízkým úrokem nebo v určitých sektorech částečné osvobození od daňové povinnosti. To se patrně Tesly přímo netýká, respektive asi automobilka nebude mít potřebu toto využívat, ale mohlo by to pomoci dodavatelům, jejichž živobytí na Tesle závisí.
Zdroj: electrek
V Číně dělají vše možné proto, aby zabránili rozšíření koronaviru. Bohužel, i přes všechna opatření už je celosvětově nakažených zhruba 40 tisíc lidí.
TIP: Tesla Gigafactory 4 v Evropě začne vyrábět první elektromobily v roce 2021
Zavření továren je ale poměrně logickým krokem, který může do značné míry šíření omezit nebo alespoň zpomalit. Gigafactory 3 alias Giga Shanghai, která se nachází nedaleko Šanghaje, tak musela na pokyn úřadů přerušit výrobu. To s sebou samozřejmě nese i zpomalení dodávek vozů zákazníkům, což už Tesla avizovala.
Dobrá zpráva je, že dnes, tedy 10. února, má být výroba obnovena. Po zhruba jednom a půl týdnu, kdy produkce stála, tak začne továrna Tesly v Číně opět chrlit Model 3. Pozitivní je v tomto i přístup čínské vlády. Ta nabídla pomoc, která může mít třeba formu půjčky s nízkým úrokem nebo v určitých sektorech částečné osvobození od daňové povinnosti. To se patrně Tesly přímo netýká, respektive asi automobilka nebude mít potřebu toto využívat, ale mohlo by to pomoci dodavatelům, jejichž živobytí na Tesle závisí.
Zdroj: electrek