Dle nových zpráv přestala americká Tesla v rámci základní výbavy svých elektromobilů dodávat sadu s mobilním nabíjecím konektorem. K situaci se krátce po veřejném zjištění vyjádřil i sám Elon Musk. Ten prozradil, proč se automobilka k odstranění sady uchýlila.
Na Twitteru se k situaci vyjádřil Elon Musk, který prozradil, že dle statistik sadu téměř nikdo nepoužíval. Šlo tedy o naprosto zbytečné plýtvání výrobními materiály. Navíc se dá konektor koupit za 16 tisíc korun samostatně v obchodě Tesly, přičemž se prý chystá nové vydání s dalšími konektory a adaptéry.
Nejde však zdaleka o první firmu, která ke svým produktům přestala dodávat vybavení k nabíjení zdarma. Nejžhavějším příkladem byla společnost Apple, jež přestala jako první s dodáváním nabíječek ke svým telefonům. V elektromobilitě se takovým směrem zase vydala Kia s modelem EV6. Čeká nás tedy éra bez nabíječek jako součástí základní výbavy?
Čtěte také: Tesla se rozhodla vyřešit největší problém nabíjecích stanic svérázným způsobem
Ačkoliv by se celá situace mohla zdát jako maličkost, tak je tu přece jen jeden vcelku značný problém. Mobilní kabelový konektor, který byl součástí nově zrušené sady, není nikde k dostání. Jedná se přitom o globální jev, kdy kabel dle Tesly zkrátka není naskladněn.
Na druhou stranu je teoreticky možné, že je to kvůli zmíněné aktualizaci kabelu, kterou na Twitteru zmínil Elon Musk. Pak by dávalo smysl, že se chystá nový či aktualizovaný produkt. Nic to však nemění na tom, že v tuto chvíli se nabíjecí kabel nedá vůbec nikde sehnat a řidiči tak mají smůlu.
Dle nových zpráv přestala americká Tesla v rámci základní výbavy svých elektromobilů dodávat sadu s mobilním nabíjecím konektorem. K situaci se krátce po veřejném zjištění vyjádřil i sám Elon Musk. Ten prozradil, proč se automobilka k odstranění sady uchýlila.
Na Twitteru se k situaci vyjádřil Elon Musk, který prozradil, že dle statistik sadu téměř nikdo nepoužíval. Šlo tedy o naprosto zbytečné plýtvání výrobními materiály. Navíc se dá konektor koupit za 16 tisíc korun samostatně v obchodě Tesly, přičemž se prý chystá nové vydání s dalšími konektory a adaptéry.
Nejde však zdaleka o první firmu, která ke svým produktům přestala dodávat vybavení k nabíjení zdarma. Nejžhavějším příkladem byla společnost Apple, jež přestala jako první s dodáváním nabíječek ke svým telefonům. V elektromobilitě se takovým směrem zase vydala Kia s modelem EV6. Čeká nás tedy éra bez nabíječek jako součástí základní výbavy?
Čtěte také: Tesla se rozhodla vyřešit největší problém nabíjecích stanic svérázným způsobem
Ačkoliv by se celá situace mohla zdát jako maličkost, tak je tu přece jen jeden vcelku značný problém. Mobilní kabelový konektor, který byl součástí nově zrušené sady, není nikde k dostání. Jedná se přitom o globální jev, kdy kabel dle Tesly zkrátka není naskladněn.
Na druhou stranu je teoreticky možné, že je to kvůli zmíněné aktualizaci kabelu, kterou na Twitteru zmínil Elon Musk. Pak by dávalo smysl, že se chystá nový či aktualizovaný produkt. Nic to však nemění na tom, že v tuto chvíli se nabíjecí kabel nedá vůbec nikde sehnat a řidiči tak mají smůlu.