Tesla změní časové okno pro nabíjení mimo špičky u všech kalifornských Superchargerů. Chce tím nalákat majitele, aby své vozy nabíjeli o něco později. Automobilka bude i nadále ladit cenové hladiny nabíjení tak, aby pomohly se zlepšením dopravní situace, ale i s cenami za nabíjení.
Ještě před pár lety nemuseli majitelé Tesel na Superchargerech platit za nabíjení na “vlastních” stojanech. Na začátku na tom Tesla postavila svůj business plán. Při pořízení vozidla vám nebyly kladeny žádné meze v cestování a kdekoliv jste narazili na Supercharger, zdarma jste vůz dobili a pokračovali v jízdě. Šlo především o rozšíření povědomí o elektromobilech a přimět pár lidí k jejich pořízení.
Nyní je ale o elektromobily a o Tesly takový zájem, že i s dostatkem materiálu by továrny nestíhaly vyrábět. Vždyť jen Tesel jezdí již přes několik milionů. Aby i nabíjecí síť zůstala finančně udržitelná, musí Tesla zasahovat do zajetých kolejí. I když řidiči již zaplatí za každé nabíjení, vedení společnosti se stále snaží přijít na to, jak optimalizovat finanční model i motivační složky pro majitele vozidel.
Čtěte také: Blížíme se do finále? Tesla opět otevřela rezervace pro svůj nejdražší model
Nyní se tak dostává na pořad dne nižší cena za kWh mimo nejvytíženější hodiny. Počínaje 12. dubnem bude společnost účtovat od 21:00 do 11:00 ráno nižší sazbu. Konkrétní hodnoty se zájemci dozví v mobilní aplikaci spolu s tím, kterých stanic se tato nabídka bude týkat. Oproti stávajícím podmínkám jen Tesla posunula začátek nižší sazby o dvě hodiny později, ze současné sedmé hodiny večerní.
Sazby se mohou lišit na každé stanici, ale obecně nabídnou cenu kolem 48 centů za jednu kilowatthodinu. V přepočtu by se jednalo zhruba o 11 korun. Na to budou řidiči reagovat pozitivně a zajisté podle toho upraví i své cestování. Především jde o to snížit přetlak vozů čekajících na nabíjení během dne. Pro Teslu to pak znamená navýšení využití stojanů i v ostatních hodinách. Navýšení zisků je pak další součástí plánů.
Kalifornie je v současnosti největším trhem Tesly. Především v poslední době stát zažívá obrovský nápor na nabíjecích stanicích a kolony se táhnout i na dlouhé hodiny. Podobných zpráv i příspěvků na sociálních sítí najdete jen za poslední dny desítky.
Tesla změní časové okno pro nabíjení mimo špičky u všech kalifornských Superchargerů. Chce tím nalákat majitele, aby své vozy nabíjeli o něco později. Automobilka bude i nadále ladit cenové hladiny nabíjení tak, aby pomohly se zlepšením dopravní situace, ale i s cenami za nabíjení.
Ještě před pár lety nemuseli majitelé Tesel na Superchargerech platit za nabíjení na “vlastních” stojanech. Na začátku na tom Tesla postavila svůj business plán. Při pořízení vozidla vám nebyly kladeny žádné meze v cestování a kdekoliv jste narazili na Supercharger, zdarma jste vůz dobili a pokračovali v jízdě. Šlo především o rozšíření povědomí o elektromobilech a přimět pár lidí k jejich pořízení.
Nyní je ale o elektromobily a o Tesly takový zájem, že i s dostatkem materiálu by továrny nestíhaly vyrábět. Vždyť jen Tesel jezdí již přes několik milionů. Aby i nabíjecí síť zůstala finančně udržitelná, musí Tesla zasahovat do zajetých kolejí. I když řidiči již zaplatí za každé nabíjení, vedení společnosti se stále snaží přijít na to, jak optimalizovat finanční model i motivační složky pro majitele vozidel.
Čtěte také: Blížíme se do finále? Tesla opět otevřela rezervace pro svůj nejdražší model
Nyní se tak dostává na pořad dne nižší cena za kWh mimo nejvytíženější hodiny. Počínaje 12. dubnem bude společnost účtovat od 21:00 do 11:00 ráno nižší sazbu. Konkrétní hodnoty se zájemci dozví v mobilní aplikaci spolu s tím, kterých stanic se tato nabídka bude týkat. Oproti stávajícím podmínkám jen Tesla posunula začátek nižší sazby o dvě hodiny později, ze současné sedmé hodiny večerní.
Sazby se mohou lišit na každé stanici, ale obecně nabídnou cenu kolem 48 centů za jednu kilowatthodinu. V přepočtu by se jednalo zhruba o 11 korun. Na to budou řidiči reagovat pozitivně a zajisté podle toho upraví i své cestování. Především jde o to snížit přetlak vozů čekajících na nabíjení během dne. Pro Teslu to pak znamená navýšení využití stojanů i v ostatních hodinách. Navýšení zisků je pak další součástí plánů.
Kalifornie je v současnosti největším trhem Tesly. Především v poslední době stát zažívá obrovský nápor na nabíjecích stanicích a kolony se táhnout i na dlouhé hodiny. Podobných zpráv i příspěvků na sociálních sítí najdete jen za poslední dny desítky.