Hasičský sbor z hlavního města Kalifornie řešil další případ, kdy vzplanul elektromobil od Tesly. Na úvod se sluší říct, že i když jsou tyto případy statisticky velice ojedinělé (a ve srovnání se spalovacími auty je to poměrově při přepočtu počtu požárů na počet prodaných aut mnohonásobně nižší počet případů ve prospěch aut na baterky – pozn. redakce), bohužel se dějí.
Na dálnici v Kalifornii se údajně zničehonic vznítil elektromobil Tesla Model S, jehož řidič soudě podle fotek stihl zaparkovat v odstavném pruhu a přivolat pomoc. Podle hasičů ze Sacramenta, tedy hlavního města státu Kalifornie, nebylo příliš jednoduché auto uhasit.
Hasiči uvedli, že postupovali podle požárního manuálu od Tesly, a tak nakonec spotřebovali šílených 6 tisíc galonů vody (v přepočtu 22,7 kubíků vody – pozn. redakce). Dokud totiž elektromobil vykazuje známky, že baterie generuje teplo nebo plyny, musí se ochlazovat vodou.
Čtěte také: Teslisté se navzájem trestají za blokování nabíječek. A to velice „chytrým“ způsobem
Zajímavostí je, že hasiči v tomto případě využili při hašení dokonce i zvedáky na auto. V případě, že jde o bezpečnou situaci, to totiž doporučuje i společnost Tesla, protože se díky tomu dostane voda přímo k baterii, která se tak může ochladit rychleji a efektivněji. Takže by mohlo být potřeba méně vody, i času.
Nejnovější případ požáru Tesly v Kalifornii neukazuje prakticky nic nového. Jen to, že hořet mohou jak spalovací, tak i elektrická auta. A zatímto v případě první uvedené skupiny je to spíše častěji, o druhé je to zase výrazně ochotnějším, či dramatičtějším způsobem.
Podle oficiálních informací nebyl nikdo zraněn a požár byl uhašen. Závěrem by se dalo snad jen říct, že to nebylo poprvé a určitě ani naposledy. Každopádně elektromobily v bezpečnostních testech končí na předních příčkách, takže zákazníci by měli vše vnímat spíše v širším kontextu.
Hasičský sbor z hlavního města Kalifornie řešil další případ, kdy vzplanul elektromobil od Tesly. Na úvod se sluší říct, že i když jsou tyto případy statisticky velice ojedinělé (a ve srovnání se spalovacími auty je to poměrově při přepočtu počtu požárů na počet prodaných aut mnohonásobně nižší počet případů ve prospěch aut na baterky – pozn. redakce), bohužel se dějí.
Na dálnici v Kalifornii se údajně zničehonic vznítil elektromobil Tesla Model S, jehož řidič soudě podle fotek stihl zaparkovat v odstavném pruhu a přivolat pomoc. Podle hasičů ze Sacramenta, tedy hlavního města státu Kalifornie, nebylo příliš jednoduché auto uhasit.
Hasiči uvedli, že postupovali podle požárního manuálu od Tesly, a tak nakonec spotřebovali šílených 6 tisíc galonů vody (v přepočtu 22,7 kubíků vody – pozn. redakce). Dokud totiž elektromobil vykazuje známky, že baterie generuje teplo nebo plyny, musí se ochlazovat vodou.
Čtěte také: Teslisté se navzájem trestají za blokování nabíječek. A to velice „chytrým“ způsobem
Zajímavostí je, že hasiči v tomto případě využili při hašení dokonce i zvedáky na auto. V případě, že jde o bezpečnou situaci, to totiž doporučuje i společnost Tesla, protože se díky tomu dostane voda přímo k baterii, která se tak může ochladit rychleji a efektivněji. Takže by mohlo být potřeba méně vody, i času.
Nejnovější případ požáru Tesly v Kalifornii neukazuje prakticky nic nového. Jen to, že hořet mohou jak spalovací, tak i elektrická auta. A zatímto v případě první uvedené skupiny je to spíše častěji, o druhé je to zase výrazně ochotnějším, či dramatičtějším způsobem.
Podle oficiálních informací nebyl nikdo zraněn a požár byl uhašen. Závěrem by se dalo snad jen říct, že to nebylo poprvé a určitě ani naposledy. Každopádně elektromobily v bezpečnostních testech končí na předních příčkách, takže zákazníci by měli vše vnímat spíše v širším kontextu.