Tesla se v opravdu velkém stylu připravuje na splnění předchozího slibu o sdílení sítě Superchargerů s jinými elektromobily do konce letošního roku.
I když Superchargery již nyní rostou závratným tempem, tak budování nových nabíjecích stanic bude muset zrychlit ještě víc, aby byly dostatečně uspokojeny požadavky na nabíjení jak u stávajících majitelů Tesel, tak u nově příchozích vlastníků jiných značek.
Ke stávajícím 26 900 Superchargerům, rozmístěným na téměř 3000 místech po celém světě, budou muset být velmi rychle přidány další stojany v nových i stávajících lokalitách. Na některých, velmi exponovaných místech, by mohlo docházet k nepříjemnému čekání na nabíjení.
Kalifornská Tesla plánuje, místo únavných a složitých vyjednávání s jinými automobilkami, že vyřešení sdílení své sítě velmi jednoduše. Majitelům jiných značek bude pro přístup k nabíjecím stojanům stačit stažení příslušné aplikace do mobilního telefonu. V případě, kdy by se nabíjecí konektory vozů odlišovaly od těch, které jsou využívány Teslami, budou na nabíjecích místech dostupné adaptéry.
Čtěte také: Kolik aut se bude vyrábět v Tesla Gigafactory u Berlína? Číslo rozhodně neuhádnete
Elon Musk nechce ponechat nic náhodě a automobilka před nedávnem aktualizovala mapy nově plánovaných nabíjecích stanic. Z nich je patrné, že v některých aglomeracích dojde k zásadnímu posílení nabíjecích stanic. Zhoustne také síť nabíječek podél významných dopravních spojnic.
V souvislosti se stavební expanzí už Tesla vypsala nové pracovní pozice pro experty, kteří zajistí realizaci nových staveb. V úvodní fázi se největší rozšíření Superchargerů očekává na území USA, kde se po otevření Gigafactory Texas počítá s masivními prodeji v této lokalitě vyrobených vozů.
Dalším důvodem pro výběr amerického trhu je možnost získání vládních financí pro realizaci nabíjecí infrastruktury v objemu 7,5 miliardy dolarů. Avšak jednou z podmínek pro získání tohoto balíku peněz je požadavek, aby byla podporovaná nabíjecí síť otevřena i jiným automobilkám. I to by mohlo vysvětlovat načasování rozhodnutí o otevření sítě Supercharger pro jiné značky elektromobilů.
Tesla se v opravdu velkém stylu připravuje na splnění předchozího slibu o sdílení sítě Superchargerů s jinými elektromobily do konce letošního roku.
I když Superchargery již nyní rostou závratným tempem, tak budování nových nabíjecích stanic bude muset zrychlit ještě víc, aby byly dostatečně uspokojeny požadavky na nabíjení jak u stávajících majitelů Tesel, tak u nově příchozích vlastníků jiných značek.
Ke stávajícím 26 900 Superchargerům, rozmístěným na téměř 3000 místech po celém světě, budou muset být velmi rychle přidány další stojany v nových i stávajících lokalitách. Na některých, velmi exponovaných místech, by mohlo docházet k nepříjemnému čekání na nabíjení.
Kalifornská Tesla plánuje, místo únavných a složitých vyjednávání s jinými automobilkami, že vyřešení sdílení své sítě velmi jednoduše. Majitelům jiných značek bude pro přístup k nabíjecím stojanům stačit stažení příslušné aplikace do mobilního telefonu. V případě, kdy by se nabíjecí konektory vozů odlišovaly od těch, které jsou využívány Teslami, budou na nabíjecích místech dostupné adaptéry.
Čtěte také: Kolik aut se bude vyrábět v Tesla Gigafactory u Berlína? Číslo rozhodně neuhádnete
Elon Musk nechce ponechat nic náhodě a automobilka před nedávnem aktualizovala mapy nově plánovaných nabíjecích stanic. Z nich je patrné, že v některých aglomeracích dojde k zásadnímu posílení nabíjecích stanic. Zhoustne také síť nabíječek podél významných dopravních spojnic.
V souvislosti se stavební expanzí už Tesla vypsala nové pracovní pozice pro experty, kteří zajistí realizaci nových staveb. V úvodní fázi se největší rozšíření Superchargerů očekává na území USA, kde se po otevření Gigafactory Texas počítá s masivními prodeji v této lokalitě vyrobených vozů.
Dalším důvodem pro výběr amerického trhu je možnost získání vládních financí pro realizaci nabíjecí infrastruktury v objemu 7,5 miliardy dolarů. Avšak jednou z podmínek pro získání tohoto balíku peněz je požadavek, aby byla podporovaná nabíjecí síť otevřena i jiným automobilkám. I to by mohlo vysvětlovat načasování rozhodnutí o otevření sítě Supercharger pro jiné značky elektromobilů.