Tesla Model 3 po 100 tisících kilometrech? Neuvěříte, jaké byly provozní náklady

  • Tesla Model 3 patří v rámci značky k těm levnějším
  • Jeden z majitelů se podělil o náklady za údržbu elektromobilu
  • Jak je na tom vůz po téměř 100 000 kilometrech?
Tesla Model 3 a naše redakční cesta do Chorvatska

Tesla Model 3, ilustrační | foto: vlastní

Elektromobil Tesla Model 3 se na trhu nabízí již pátým rokem. Za tuto dobu si získal spoustu fanoušků i majitelů. Za těch několik let se mu však nedostalo žádné zásadnější změny jak v designu, tak použitých technologiích.

Tesla Model 3 a náklady na provoz

Přesto právě tenhle kousek aktuálně patří mezi velmi frekventovaná témata na nejrůznějších fórech a diskuzích. A důvody není třeba sáhodlouze pitvat. Zaprvé, může za to Project Highland, za kterým se ukrývá omlazený facelift Modelu 3, jenž by se mohl objevit buď ještě letos, nebo zkraje příštího roku.

A za druhé se o nepřímou propagaci vozu postaral jeden spokojený majitel, který na YouTube vyčíslil výši nákladů po nájezdu necelých 100 000 kilometrů s elektromobilem od Tesly (konkrétně po ujetí 60 tisíc mil – pozn. redakce).

Tesla Model 3 | foto: vlastní


Čtěte také: Italská Energica představuje parádní elektromotorky. V rukávu má ještě jedno eso


Majitel spočítal náklady po 3 letech

Za nabíjení utratil 3 617 dolarů, tj. přibližně 82 tisíc korun. Dále zmínil opravu předního skla, již mu Tesla provedla doma na počkání za 934 dolarů, výměnu ráfků a 2× pneu (starší prodal, takže dostal nějakou tu kačku zpět), což ho vyšlo na další 3 tisíce a tím to končí.

Video je velmi informativní a rozhodně stojí za shlédnutí i z jiného důvodu. V rámci přehledných kapitol jsou zmíněny i další důležité aspekty, jako je degradace baterie, jízdní komfort, spokojenost s aktualizacemi, infotainmentem apod.

Pod příspěvkem se však našli i kritici, kteří poukazovali zejména na to, že byť je tato rozborka poměrně detailní, baterie stále není ani na třetině životnosti, tudíž je to zavádějící. Na druhou stranu, majitel jasně deklaroval, že jde o zkušenosti po třech letech, čemuž odpovídají stav i opotřebení.

Video

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Tesla Model 3 po 100 tisících kilometrech? Neuvěříte, jaké byly provozní náklady

  • Tesla Model 3 patří v rámci značky k těm levnějším
  • Jeden z majitelů se podělil o náklady za údržbu elektromobilu
  • Jak je na tom vůz po téměř 100 000 kilometrech?
Tesla Model 3 a naše redakční cesta do Chorvatska

Tesla Model 3, ilustrační | foto: vlastní

Elektromobil Tesla Model 3 se na trhu nabízí již pátým rokem. Za tuto dobu si získal spoustu fanoušků i majitelů. Za těch několik let se mu však nedostalo žádné zásadnější změny jak v designu, tak použitých technologiích.

Tesla Model 3 a náklady na provoz

Přesto právě tenhle kousek aktuálně patří mezi velmi frekventovaná témata na nejrůznějších fórech a diskuzích. A důvody není třeba sáhodlouze pitvat. Zaprvé, může za to Project Highland, za kterým se ukrývá omlazený facelift Modelu 3, jenž by se mohl objevit buď ještě letos, nebo zkraje příštího roku.

A za druhé se o nepřímou propagaci vozu postaral jeden spokojený majitel, který na YouTube vyčíslil výši nákladů po nájezdu necelých 100 000 kilometrů s elektromobilem od Tesly (konkrétně po ujetí 60 tisíc mil – pozn. redakce).

Tesla Model 3 | foto: vlastní


Čtěte také: Italská Energica představuje parádní elektromotorky. V rukávu má ještě jedno eso


Majitel spočítal náklady po 3 letech

Za nabíjení utratil 3 617 dolarů, tj. přibližně 82 tisíc korun. Dále zmínil opravu předního skla, již mu Tesla provedla doma na počkání za 934 dolarů, výměnu ráfků a 2× pneu (starší prodal, takže dostal nějakou tu kačku zpět), což ho vyšlo na další 3 tisíce a tím to končí.

Video je velmi informativní a rozhodně stojí za shlédnutí i z jiného důvodu. V rámci přehledných kapitol jsou zmíněny i další důležité aspekty, jako je degradace baterie, jízdní komfort, spokojenost s aktualizacemi, infotainmentem apod.

Pod příspěvkem se však našli i kritici, kteří poukazovali zejména na to, že byť je tato rozborka poměrně detailní, baterie stále není ani na třetině životnosti, tudíž je to zavádějící. Na druhou stranu, majitel jasně deklaroval, že jde o zkušenosti po třech letech, čemuž odpovídají stav i opotřebení.

Video

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."