Nová, nejlevnější Tesla Model 3 s osekaným interiérem
V mexickém konfigurátoru Tesly se objevila nová, nejlevnější varianta Modelu 3, která vychází o 4 tisíce dolarů (91 365 Kč) levněji než v americkém konfigurátoru. Zatím jde zřejmě jen o experiment, který se může, ale nemusí, rozšířit časem také do dalších zemí. Kdo ví, třeba i do České republiky.
Tesla obecně nenabízí příliš mnoho variant obšívání interiéru ani barevných kombinací. Zájemci si vybírají pouze mezi černou a bílou variantou. V mexickém konfigurátoru se ale nově objevila zdánlivě obyčejnější varianta, která má ořezanou výbavu v interiéru. Váže se pouze k základní verzi Modelu 3 s pohonem zadních kol.
Novinka v nabídce tedy pouze snižuje standardní výbavu na nižší. Další výraznou změnu hledejte na zadních sedačkách. Tito cestující přišli o vlastní displej infotainmentu. Místo něj zde najdete pouze výdechy klimatizace a nabíjení USB-C konektorem. Nehledejte ani vyhřívání sedadel a volantu. Otázkou je, zda se vyrábějí nové levnější volanty nebo instalují stále stejné, ale s omezenou funkčností. Z minulosti víme, že Tesla má se zamykáním výbavy zkušenosti.
Nové základní textilní obšívání interiéru Modelu 3 v konfigurátoru Tesly pro Mexiko
Čtěte také: Nejlepší elektromobil poměr cena/výkon. Není to žádné levné čínské auto
Například ambientní osvětlení ale ve voze zůstalo, jen opět s omezenou funkčností. Místo nastavitelného RGB chování je zde napevno přiřazená bílá barva. Nabídne Tesla případným zájemcům možnost příplatku měsíčním předplatným pro odemčení těchto oblíbených funkcí? Pokud Tesla nepoužívá levnější komponenty, o kolik se tedy sníží výrobní náklady?
U skel jde ale o skutečnou úsporu. Zatímco standardní modely mají akustická skla na všech výplních, základní model jej dostane pouze na čelním skle.
Mexický konfigurátor Tesly udává cenu takového ořezaného Modelu 3 na 749 000 pesos. V přepočtu jde o zhruba 918 tisíc korun, což je o cca 100 tisíc korun méně než za běžnou zadokolku dostupnou v ČR. Také při přepočtu z amerického konfigurátoru jde o cenový rozdíl kolem 100 tisíc.
Myslíte si, že jde o dobrou nabídku, jak ušetřit?
Nová, nejlevnější Tesla Model 3 s osekaným interiérem
V mexickém konfigurátoru Tesly se objevila nová, nejlevnější varianta Modelu 3, která vychází o 4 tisíce dolarů (91 365 Kč) levněji než v americkém konfigurátoru. Zatím jde zřejmě jen o experiment, který se může, ale nemusí, rozšířit časem také do dalších zemí. Kdo ví, třeba i do České republiky.
Tesla obecně nenabízí příliš mnoho variant obšívání interiéru ani barevných kombinací. Zájemci si vybírají pouze mezi černou a bílou variantou. V mexickém konfigurátoru se ale nově objevila zdánlivě obyčejnější varianta, která má ořezanou výbavu v interiéru. Váže se pouze k základní verzi Modelu 3 s pohonem zadních kol.
Novinka v nabídce tedy pouze snižuje standardní výbavu na nižší. Další výraznou změnu hledejte na zadních sedačkách. Tito cestující přišli o vlastní displej infotainmentu. Místo něj zde najdete pouze výdechy klimatizace a nabíjení USB-C konektorem. Nehledejte ani vyhřívání sedadel a volantu. Otázkou je, zda se vyrábějí nové levnější volanty nebo instalují stále stejné, ale s omezenou funkčností. Z minulosti víme, že Tesla má se zamykáním výbavy zkušenosti.
Nové základní textilní obšívání interiéru Modelu 3 v konfigurátoru Tesly pro Mexiko
Čtěte také: Nejlepší elektromobil poměr cena/výkon. Není to žádné levné čínské auto
Například ambientní osvětlení ale ve voze zůstalo, jen opět s omezenou funkčností. Místo nastavitelného RGB chování je zde napevno přiřazená bílá barva. Nabídne Tesla případným zájemcům možnost příplatku měsíčním předplatným pro odemčení těchto oblíbených funkcí? Pokud Tesla nepoužívá levnější komponenty, o kolik se tedy sníží výrobní náklady?
U skel jde ale o skutečnou úsporu. Zatímco standardní modely mají akustická skla na všech výplních, základní model jej dostane pouze na čelním skle.
Mexický konfigurátor Tesly udává cenu takového ořezaného Modelu 3 na 749 000 pesos. V přepočtu jde o zhruba 918 tisíc korun, což je o cca 100 tisíc korun méně než za běžnou zadokolku dostupnou v ČR. Také při přepočtu z amerického konfigurátoru jde o cenový rozdíl kolem 100 tisíc.
Myslíte si, že jde o dobrou nabídku, jak ušetřit?