Respektovaný test bezpečnosti automobilů absolvovalo nedávno Porsche Taycan. Výsledek byl stejný jako v případě Modelu 3 nebo Modelu X od Tesly.
Tesle tak roste konkurence nejen na poli jízdních výkonů. Taycan je i velice bezpečný vůz, testem prošel bez vážnějšího problému a výsledek je takový, že poskytuje své posádce výbornou ochranu při nárazu.
Prostor pro pasažéry zůstal při testech “stabilní”. Ochrana dolních končetin posádky se ukázala jako dobrá a to platí i pro různě velké pasažéry. Jediné drobné zaváhání přišlo při čelním nárazu, kde jednomu z cestujících v zadní řadě hrozí střední riziko zranění v oblasti trupu těla.
Boční náraz pak přinesl skvělý výsledek, vážnější zranění cestujícím nehrozí a vůz dostal v tomto testu plný počet bodů. Náraz bokem do sloupu ukázal dostatečnou ochranu hrudníku a i ochrana všech ostatních částí těla by dobrá. Testy předních sedadel prokázaly mezní ochranu před poraněním krční páteře při nárazu zezadu. Stejně na tom byla i sedadla zadní.
Ochrana před střetem s chodci nebo cyklisty se ukázala být také dobrá, pouze při rychlosti 45 km/h došlo ke střetu s figurínou. Zabránit střetu s jiným vozem rovněž Taycan dokázal bez problémů.
Respektovaný test bezpečnosti automobilů absolvovalo nedávno Porsche Taycan. Výsledek byl stejný jako v případě Modelu 3 nebo Modelu X od Tesly.
Tip: Porsche Taycan: pošle spalováky do důchodu?
Tesle tak roste konkurence nejen na poli jízdních výkonů. Taycan je i velice bezpečný vůz, testem prošel bez vážnějšího problému a výsledek je takový, že poskytuje své posádce výbornou ochranu při nárazu.
Prostor pro pasažéry zůstal při testech “stabilní”. Ochrana dolních končetin posádky se ukázala jako dobrá a to platí i pro různě velké pasažéry. Jediné drobné zaváhání přišlo při čelním nárazu, kde jednomu z cestujících v zadní řadě hrozí střední riziko zranění v oblasti trupu těla.
Boční náraz pak přinesl skvělý výsledek, vážnější zranění cestujícím nehrozí a vůz dostal v tomto testu plný počet bodů. Náraz bokem do sloupu ukázal dostatečnou ochranu hrudníku a i ochrana všech ostatních částí těla by dobrá. Testy předních sedadel prokázaly mezní ochranu před poraněním krční páteře při nárazu zezadu. Stejně na tom byla i sedadla zadní.
Ochrana před střetem s chodci nebo cyklisty se ukázala být také dobrá, pouze při rychlosti 45 km/h došlo ke střetu s figurínou. Zabránit střetu s jiným vozem rovněž Taycan dokázal bez problémů.