Dne 6. ledna 2022 dosáhla Tesla Model S P85 (nejstarší verze Performance) významného milníku 1 500 000 ujetých kilometrů. Vůz v Německu používá Hansjörg von Gemmingen – Hornberg, který je ve světě EV známým rekordmanem s nejvyššími kilometrovými nájezdy ve vozech Tesla.
Hansjörg dosáhl 15. července 2019 nájezdu 900 tisíc km, 28. listopadu 2019 překonal jeden milion kilometrů a 15. října 2020 se přiblížil hranici 1,2 milionu najetých kilometrů. Z uvedených hodnot je dobře vidět, že s vozem, který je využíván jako taxi, dosahuje Hansjörg trvale vysokých nájezdů.
S předchozím automobilem Tesla Roadster najel německý taxikář více než 620 tisíc kilometrů. Zatím jsme neslyšeli o větších vzdálenostech, dosažených v původním Roadsteru nebo v Tesle Model S. Snad každého, kdo se zajímá o elektromobilitu, napadne otázka, zda má elektromobil ještě původní baterii a motor.
Čtěte také: Revoluční baterie na obzoru. Tahle Tesla s ní ujela šílených 1 200 km!
Zjistili jsme, že původní baterie měla problém po 290 tisících kilometrech a v rámci záruky došlo k její výměně. Nová baterie ale vykazovala chybu a z toho důvodu byla do vozu nainstalována náhradní, se kterou bylo za půl roku ujeto 150 000 km. Tesla následně dodala jinou novou baterii, která je pravděpodobně ve voze dodnes.
Protože nemáme žádné informace o dalších výměnách, mohla by tato baterie být první, se kterou najela Tesla 1 milion kilometrů. Pokud jde o pohonnou jednotku, Tesla Model S P85 používá jeden motor, pohánějící zadní kola. U prvních vozů přinášely řadu problémů vysoké hodnoty výkonu a točivého momentu a v jejich důsledcích došlo i u této Tesly k několika výměnám motoru.
Ve chvíli, kdy tachometr ukazoval nájezd 680 tisíc kilometrů byl vyměněn třetí motor. Se čtvrtou jednotkou bylo údajně dosaženo nájezdu 1 000 000 km. O dalších problémech nebo výměnách nejsou k dispozici další informace.
Dne 6. ledna 2022 dosáhla Tesla Model S P85 (nejstarší verze Performance) významného milníku 1 500 000 ujetých kilometrů. Vůz v Německu používá Hansjörg von Gemmingen – Hornberg, který je ve světě EV známým rekordmanem s nejvyššími kilometrovými nájezdy ve vozech Tesla.
Hansjörg dosáhl 15. července 2019 nájezdu 900 tisíc km, 28. listopadu 2019 překonal jeden milion kilometrů a 15. října 2020 se přiblížil hranici 1,2 milionu najetých kilometrů. Z uvedených hodnot je dobře vidět, že s vozem, který je využíván jako taxi, dosahuje Hansjörg trvale vysokých nájezdů.
S předchozím automobilem Tesla Roadster najel německý taxikář více než 620 tisíc kilometrů. Zatím jsme neslyšeli o větších vzdálenostech, dosažených v původním Roadsteru nebo v Tesle Model S. Snad každého, kdo se zajímá o elektromobilitu, napadne otázka, zda má elektromobil ještě původní baterii a motor.
Čtěte také: Revoluční baterie na obzoru. Tahle Tesla s ní ujela šílených 1 200 km!
Zjistili jsme, že původní baterie měla problém po 290 tisících kilometrech a v rámci záruky došlo k její výměně. Nová baterie ale vykazovala chybu a z toho důvodu byla do vozu nainstalována náhradní, se kterou bylo za půl roku ujeto 150 000 km. Tesla následně dodala jinou novou baterii, která je pravděpodobně ve voze dodnes.
Protože nemáme žádné informace o dalších výměnách, mohla by tato baterie být první, se kterou najela Tesla 1 milion kilometrů. Pokud jde o pohonnou jednotku, Tesla Model S P85 používá jeden motor, pohánějící zadní kola. U prvních vozů přinášely řadu problémů vysoké hodnoty výkonu a točivého momentu a v jejich důsledcích došlo i u této Tesly k několika výměnám motoru.
Ve chvíli, kdy tachometr ukazoval nájezd 680 tisíc kilometrů byl vyměněn třetí motor. Se čtvrtou jednotkou bylo údajně dosaženo nájezdu 1 000 000 km. O dalších problémech nebo výměnách nejsou k dispozici další informace.